Quins nervis…

Rebo un missatge de text de la Mama que em diu:

“Tinc certificat Londres”

Això significa que ara mateix, a l’oficina de correus de Cardedeu, hi ha un sobre amb la decisió de l’ambaixada de Nova Zelanda sobre la meva petició de visat. És curiós que a falta de 35 dies per marxar encara no sàpiga si tinc acceptat el permís per ser-hi… burocràcia moderna. A partir de demà a les 8.30 puc passar a buscar-lo. Els donaré marge i m’hi passaré a les 11… que bona persona que sóc.

En qualsevol cas, d’aquí 18 hores tindré (més em val) el vist-i-plau del país kiwi per ser-hi durant, de moment, 11 mesos. Ara sí que sí, el dia de marxar és molt a prop.

Per altra banda, aquesta és la carta certificada número 50 de la meva vida i em fa una especial il·lusió. És la primera que m’arriba des de l’estranger. Les altres 49 venien de la província Barcelona, concretament de la DGT i els seus socis autonòmics i/o locals.

Deixa un comentari

