Benvingut 2011!

Estic content. Feliç. Somrient. Tinc un pressentiment que em diu que aquest 2011 serà diferent. El 2010, tot i la crisis, ha estat un any fantàstic. Em sap greu estar tan content pel mal moment que viu molta gent. Però personalment he tingut temps per fer de tot i, fent balanç, no puc estar més satisfet de l’any que deixem enrere.

He viatjat. Oslo, Malta, Euskadi, Andalusia, Glasgow, Marroc, Gran Canària… un èxit total. I el més important, he conegut gent amb la que he sentit que em complemento increïblement bé. I per si fóra poc, dos dels meus millors amics s’han casat. Els veig feliços, contents, entusiasmats. Uns altres dos s’han mudat i cada dia estan més bé l’un amb l’altre. Uns altres dos marxen, finalment, a viure junts. Un altre sembla haver trobat estabilitat en una relació. Un ha trobat feina després de molt buscar. L’altre ha aconseguit apropar-se a casa. La família i els seus nous projectes també semblen arrancar… no sé, al meu voltant tot van sent bones notícies i cadascuna d’elles em fa una mica més feliç.

I el 2011 ha començat rodó. De manera que no sé. Queden 21 dies per marxar i la cosa te molta forma. Ja tinc carnet de conduir internacional, el visat segueix en tràmit i segur que tot sortirà genial. No sé! Em llevo somrient, canto per casa i surto per la porta fent saltironets… és la meva!!!

Va, va, que ja arriba el dia!!!

Anuncis

Deixa un comentari

