El jet lag existeix

Ahir pensava que això del jet lag era una mentida, un invent dels futbolistes per excusar-se en les derrotes després de llargs viatges. Havia arribat de matinada, havia anat a dormir i m’havia llevat a les 10 del matí, cap problema. A les 10 havia fet vida normal, havia dinat a l’hora que tocava i semblava que la meva adaptació horària a Nova Zelanda era fàcil.

Però de cop i volta, sense avisar, a les 18 de la tarda vaig patir una baixada de forces que vaig poder aguantar durant una hora. A les 19, com qui no vol la cosa, el meu cos va dir “fins aquí he arribat” i es va estirar al llit. A les 4 del matí obria els ulls pensant “què? on sóc? quina hora és? què ha passat?”

El més sorprenent és haver dormit nou hores seguides tenint en compte la qualitat del matalàs, quin patiment. Les vèrtebres 5 i 6 han tornat cap a Cardedeu.

A les 4 de la matinada he donat voltes al llit sense parar i, evidentment, no he pogut tornar a dormir. A les 5 he dimitit en els meus intents i he encès l’ordinador. A les 6 he marxat a la dutxa i he aprofitat per afaitar-me, maquillar-me i tot això que un fa quan es posa davant d’un mirall. A les 7 m’he posat a caminar pel barri, encara és d’hora. Ara he tornat al hostel i em disposo a planejar el meu segon dia.

Fins després!

Anuncis

3 pensaments sobre “El jet lag existeix

  1. Mmm..!!! culpem al jet lag o als nervis de -éselmeuprimerdiadelamevanovavidaonsoc?-??? sigui com sigui, visque-ho com lo més excepcional que has fet! com ens agradaria ser aqui (o ser al teu lloc)!!!!
    hostel? i tens pensat o mirat un lloc més poc provisional?
    com estàs? informa’ns!

    T’enviem molts records (vale, vale, ja ssabem que de memòria no te’n falta…), força, despertar (que sempre combatrà la son) i molts petons, des de Sant Esteve City (a menys de 30 km de Cardedeu, ciutat comptal)

    En Guillem t’espera whenever%wherever you want per fer uns pòkers, on-line, sempre el trobaràs al pokerstars, si mai t’avorreixes a les antípodes.

    Va, et seguim!!!

  2. Ei,
    Ja estic subscrita al teu bloc i no em penso perdre cap post.
    Si m’haguessis preguntat pel jetlag ja t’ho hauria explicat jo!! Quan vaig anar a Austràlia vaig arribar a les 7:00 i a les 12:00 vaig quedar KO, al mig de Brisbane i el meu cos va dir que ja n’hi havia prou.
    Bé, estem en contacte.
    Un petó,

Deixa un comentari

