Saturday shopping

Després d’una llarga de nit de pòquer, què millor que llevar-se tranquil·lament a les 10 del matí per skypejar amb Catalunya acompanyat d’un bol de cereals amb llet. No m’he posat les piles fins la una del migdia, moment en que m’he dutxat, afaitat i arreglat per anar a buscar la preuada càmera de fotos al centre de la ciutat.

M’he trobat en Juan (Castelló) al facebook i hem quedat per trobar-nos per menjar alguna cosa al centre. Ell havia de comprar-se un telèfon, de manera que ens podíem fer companyia durant el nostre dissabte de shopping. Quan sortia de casa he trobat en Camilo i la Sue fent un most i els he incitat a trobar-nos pel centre durant la tarda. Sóc sociable, ho sé.

Hem dinat un Nando’s a Queen Street i hem enfilat cap a una botiga de mòbils que en Juan tenia fitxada dins del Metro, el centre comercial més conegut de la zona. Hem entrat a la botiga i ha passat el més inesperat, he estat jo qui ha sortit amb mòbil nou. La veritat és que no sé com ha anat la cosa, però he vist un mòbil que m’ha semblat molt barat i l’he fitxat com acompanyant d’aventures. El seu nom, Nokia C3, un bon telèfon amb connexió a internet que em servirà per poder twittejar tot allò que vagi fent durant el dia. 150$ (90€) han estat suficients per fer-se amb els seus serveis. A més, sense contractes ni coses rares, telèfon lliure de prepagament. El petit detall és que és de segona ma.

I després la càmera. Definitivament, la Ixus130 no la tenen enlloc, però he trobat una ganga a la segona botiga que he visitat que m’he convençut. Pel mateix preu que pretenia pagar la 130 he pogut adquirir la 210, amb pantalla tàctil i un millor zoom. Estic molt satisfet amb la meva compra. Les fotos que avui penjo, són obra seva (i meva), però seva sobretot.

I això no ha estat tot. Hem caminat fins al peu de Queen Street i he aprofitat per adquirir una maleta. Una d’aquestes que em permetrà no anar carregat com un ase a l’escola però que alhora em donarà llibertat per anar d’excursió pel país amb una bona motxilla.

Finalitzada la tarda de compres, en Juan i jo hem anat a caminar una mica pel port comprovant que un dissabte al migdia no és el dia més transitat de la setmana. La passejada ens ha portat fins al Victoria Park on uns nens, inconscients, feien cricket. Dic fer perquè em sembla agosarat dir que “jugaven” a cricket. Quan érem al parc, la Sue ens ha trucat dient que estava arribant amb en Camilo al centre. Ens hem trobat a Britomart (l’estació gran de busos i trens) i hem passejat fins a l’Albert Park, un dels molts parcs que ja havia visitat.

Si vols veure el meu saturday shopping clica la foto i després, F11.

Ens hem estirat a la gespa, l’hem fet petar una estona i hem decidit assaltar un restaurant xinès amb les recomanacions de la Sue. Quina millor manera d’entrar segur a un restaurant xinès que fer-ho amb una xinesa a les teves files. Naturalment li hem cedit la decisió dels nostres plats a ella i jo he acabat menjant ànec, porc i una tona d’arròs que em mantindrà lluny dels vàters durant un parell de mesos. D’entrant hem menjat sopa de pollastre i per acabar el sopar, te. I… ja sabeu que no m’agrada gaire tirar-me floretes, però ja sóc un crack amb els chopsticks (“palillos xinos”) i si no ho dic, exploto.

Havent sopat hem enfilat cap a casa per tal que en Camilo es dutxés per anar de festa, la Sue pogués fer deures i jo anés a dormir d’hora per demà anar fresc a Rangitoto. I quan hem arribat, sorpresa! En Roy ens havia preparat sopar. Total, que us parlo des de la cuina, amb una pizza i unes patates fregides al meu costat… he decidit que ho embolico i demà m’ho enduc a l’illa. Ben vist, ho sé.

Demà penjaré fotos del meu Rangitotoday!

Anuncis

2 pensaments sobre “Saturday shopping

  1. xk els restaurants xinesos no tenen el mateix caire sòrdid que tenen aquí?? a la foto sembla un lloc normal!

Deixa un comentari

