Blues, jazz i Mission Bay

Els plans eren passar un o dos dies a l’illa de Waiheke. Però finalment hi ha hagut canvis, vatua l’olla. Waiheke ha estat ajornat i avui m’he dedicat a escoltar música. A les quatre de la tarda estava esperant el bus. Esperar el bus és una penitència, és com si amb unes alicates t’anessin arrencant les ungles, però pitjor. En un dissabte, és impossible saber quan passarà el proper bus. A mi no m’importa esperar 5 minuts, o 10, o 20, o 40, m’és igual. El que em molesta és no saber quanta estona haig d’esperar. Avui han estat 25 minuts, una eternitat que ha estat compensada amb Nina Simone sonant a l’iPod. Sort d’ella.

Arribava al centre a les cinc de la tarda i he esperat l’arribada de la Jess. En principi havia d’arribar amb una amiga de Nova Caledònia, però no ha estat així. Hem pujat a un bus i hem tirat cap a la platja de Mission Bay. Allà ens esperava en Juan. Hem rigut pel camí.

La platja de Mission Bay s’ha convertit avui en un autèntic festival de música. Uns vint escenaris i vint grups de música fent vibrar la platja. Genial. El preu de l’entrada, una mica car (20$), però potser ho valia. A més, si no ho he entès malament, gran part d’aquests 20$ marxarà de pet cap a Christchurch.

Clica per interpretar la meva tarda!

I ha estat dins del recinte del festival on la Jess ha trobat la seva amiga i dues amigues que anaven amb ella. No recordo els noms (sóc pèssim), però una noia era xinesa i semblava que tingues ullals de vampira, una altra noia era francesa i era molt alta i rossa i la darrera era la noia de Nova Caledònia, morena i alta… no hem tingut gaire relació perquè elles tres anaven una mica a la seva bola. Es veu que la de Nova Caledònia estudia a LSI… si la veig per allà ja m’hi relacionaré més, se la veia bona noia!

M’ha fet gràcia trobar un paradeta que venia entrepans “espanyols”. M’he apropat i he llegit la carta en veu alta davant de les venedores i gràcies al meu accent (mig manxec mig andalús) han entès que sabia què volia dir “chorizo” i què volia dir “salchichón”. Els he preguntat si les coses venien realment des d’Espanya i m’han començat a treure tots els productes per demostrar que la procedència era ibèrica. Ens han donat a tastar el xoriç. He declinat l’oferta (sóc més de mortadel·la amb la cara de Mickey Mouse) però en Juan ha fet els honors i ha qualificat l’embotit com a: “es de esos que ya vienen precortados en el súper, de los más baratos que puede haber”. M’he comprat una coca cola.

Hem estat hores gaudint de la música i caminant pels escenaris, però als volts de les nou ha començat a fer fred… em sembla que el clima està canviant. Em fa ràbia. No us vull cedir el sol i la caloreta!!! Així que quan els pèls que tinc als braços han estat insuficient per evitar la glaciació a les extremitats superiors, hem decidit sortir a fer un mos, entrar en calor, i tornar a escoltar música.

Nova Zelanda té un problema amb l’alcohol. Un problema molt gros. Hauríeu de veure com beu la gent. Nens, nenes, homes, dones, joves, gats… tothom, beuen molt, moltíssim. Eren poc més de les nou de la nit i fora del recinte la gent portava un pet impressionant. No entenc com pot ser que amb lo car que és aquí l’alcohol la gent pugui beure, beure, beure i beure encara més. No he entenc.

En qualsevol cas, driblant nens i nenes ebris hem fet el sopar pactat i hem decidit no tornar a entrar al recinte… ja era tard i l’esgotament era considerable.

I demà us sorprendré.

No us dic com, però us sorprendré. Llegiu-me!!!

Anuncis

9 pensaments sobre “Blues, jazz i Mission Bay

  1. Tens raó! Avui hem dinat a fora el jardí perquè la temperatura era molt bona. Ara s’està nuvolant i l’home del temps diu que tornarà a fer fred… però l’atmeller ja comença a tenir flor!
    I espero (ja sé que ets major d’edat) que no siguis dels que beu, beu i beu… eh!!!!
    Amb moltes ganes de la sorpresa, estaré a l’aguaït!
    Ah! La teva àvia està a Londres!!!! Ves que no vingui un dia a Auckland!

  2. Beu, beu, beu, a les fotos només surt amb cervesses beu beu beu, encara no he vist cap Coca Cola beu beu beu….
    Per cert ja ets a demá i encara no hem vist la sospresa…

Deixa un comentari

