Fòrmula -1!

Dia de gos. Avui ha semblat que estigués competint per intentar moure el mínim nombre de músculs possible. Quan eren les 17 de la tarda estava assolint un autèntic rècord d’immobilitat, però llavors m’ha entrar la vena de la benzina i he acabat anant a la ciutat a veure la Fòrmula 1.

M’he llevat a una hora bastant prudent, cap a les 10, he fet un skypesmorzar i he acabat despertant a en Peter a les dotze del migdia. He dinat el que ahir no vaig sopar, uns trossos de pizza (com cada dissabte) i una espècie de canelons que fa en Roy amb pasta de full. Els mateixos que fa un mes em vaig endur a Rangitoto.

Després del consistent dinar he tornat a l’habitació i he fet una bona migdiada per tal de recuperar les hores de son que havia sacrificat al llevar-me a les deu i haver-me’n anat a dormir a quarts de cinc. La migdiada sumada als esforços per llevar-me, s’han allargat fins les sis de la tarda.

I llavors m’he posat les piles. Dutxa per despertar i cap al City Lodge, a veure la Fòrmula 1 en una bona tele. M’he plantat mitja hora abans de cursa al centre (2/4 de 7) i he tingut temps per adquirir una llauna de coca-cola, una d’sprite i unes patatetes per acompanyar l’hora i mitja de motor.

He vist la cursa acompanyat d’un grup de turcs i un altre de brasilers. A més, m’he trobat amb en Nader, que estava fent unes cerveses amb en Camilo aprofitant que demà el xilè torna a casa. La cursa… beh… res de l’altre món, ja ho sabeu.

A dos quarts de nou ha acabat la cursa, m’he acomiadat d’en Nader i he tornat a casa. Un pollastre m’esperava per ser menjat. Com cada diumenge. No li he fet fàstics; ans al contrari, dues cuixes, un pit, unes patates al forn i tot cap al microones durant un minut. Ara només queden ossos i pell.

Per cert, heu canviat l’hora. Ara haureu de rumiar més per saber quina hora tenim a Auckland. Heu d’aplicar la “Fòrmula -1”. Si a Catalunya són les 11, a Auckland són les 10 (22h). Fàcil eh?

Per la gent que començo a acumular arreu del món:
Perú: Sumeu 18 hores. Japó: Sumeu 4 hores. Xile i Brasil: Sumeu 16 hores.

I no sé perquè m’enrotllo tant si d’aquí una setmana tornarem a canviar les normes.

Vaig a estudiar que demà tinc l’examen de cada dilluns. Aquesta setmana, llenguatge i expressions relacionats amb… l’amor!

Bona nit!

7 pensaments sobre “Fòrmula -1!

  1. Què va! Si jo ho tinc claríssim!
    Però gràcies pel link, és bo! (Molt més senzill que altres pàgines que has de buscar ciutat per ciutat quin coi d’hora és!)

  2. Crec que ha estat culpa teva que aquest matí, quan m’he llevat eren les 9h del matí (hora d’ahir) i tota contenta per tenir una hora més, l’he endarrerit fins les 8h i he pensat: genial, tinc una hora més!
    He fet coses i quan he endegat l’ordinador, la cara que he posat quan enlloc de ser les 9.30h eren les 11.30h!!!! De sobte he perdut dues hores!!!! És culpa teva, que amb tants càlculs, m’has liat.
    Però ara, ja ho tinc clar. Em penso!

  3. Perú, Japó, Xile i Brasil? si que arriba lluny el teu blog i el català… caram! ha fet feina el Carod amb les ambaixades catalanes que vam pagar.

Deixa un comentari

