Agafant forces

Es presenta un cap de setmana mogut. Demà dissabte es preveu una festa prop d’on vivia jo abans, a casa en Charlie. I diumenge és l’aniversari de la Carla i si el temps acompanya, sortirem a fer del seu vint-i-quatrè aniversari un dia ben especial. Entre tanta celebració es cola un clàssic… a veure com ho gestiono!

Avui seré breu, per diversos motius. El primer i més important, perquè avui no ha passat res transcendental i el segon, perquè tinc son.

Hem arribat a classe i ens ha tocat simular un examen d’Advanced. Feinada de por. El meu resultat, un trist 43%. Màxima nota de classe, 57%. Nota necessària per passar el test, 60%. Tot i el resultat m’he vist bé. Després de classe hem pujat al pis amb la Carla, la Bia i dues amigues de la Carla. Dues amigues japoneses que busquen apartament i es plantegen llogar-ne un al nostre edifici i abans d’iniciar les negociacions han volgut veure com s’hi viu. Pel que fa a les amigues, entren a la classificació de japoneses Teletubbie. Us ho podeu imaginar; rient, cridant, corrent pel carrer… només els falta cridar “una abraçada!!!” mentre s’apropen a la gent. I la disfressa, sí.

Han marxat totes del pis i poca cosa més. En Camilo ha marxat a treballar i amb en Peter hem anat consumint les hores, relaxant els músculs i preparant-los per un cap de setmana més aviat llarg. Finalment, cap a les onze, ha vingut l’Adrià i s’ha endut a en Piotr de festa, jo m’he quedat custodiant l’apartament.

Per cert, abans d’ahir em vaig oblidat de comentar-vos una petita conversa. Era una hora qualsevol de la tarda de dimecres quan va sonar l’intèrfon. Vaig despenjar amb un “hi?”. La resposta va ser breu: “hola, sóc el manager de l’edifici”. “Hola”. “Hauries de treure les banderes que pengen del teu balcó, no es poden exhibir, gràcies”.

I apa, ja no tinc banderes exhibides… una llàstima… amb lo bé que quedaven!!!

I ara, a dormir.

7 thoughts on “Agafant forces

  1. Com k ja no hi ha senyera??? Kins collons, i dp diuen k no fem pais… Potser podries posar un poster de castellers, és més subtil.
    D’altra banda me n’alegro k tinguis moviment el cap de setmana, des de que t’has independitzat nomes parles de compres i del cole…
    Bon cap de setmana!!

  2. En qué trabaja Camilo? tu trabajarás o seguirás de fiesta en fiesta? qué buena vida caray!
    a ver si coincidimos por fin en el skype!

Deixa un comentari

