Cap a Tonga!

És el meu nou destí. Demà a tres quarts de set del matí tinc un bitllet a Tonga. Tonga és un dels països perduts al mig del Pacífic. El país no és el més conegut de l’Oceà, però no deixa de ser una autèntic paradís. La seva privilegiada ubicació prop de l’Equador permeten a Tonga gaudir d’un clima pràcticament excel·lent durant tot l’any. Les seves illes veïnes són més conegudes, i serveixen de referència per imaginar el que es pot trobar allà, el seu nom és Fiji.

Tot va començar fa un cosa d’un mes i mig. En Piotr em molestava vint-i-quatre hores al dia dient que volia anar a Fiji. Jo li deia que em semblava fantàstic, però que no em podia permetre gastar-me 1000€ en una setmana. Llavors, fa cosa d’una setmana i mitja, en Piotr va proposar buscar un “Fiji low cost” per tal de que un servidor pogués assumir el cost. I el va trobar: Tonga.

Vam tantejar algunes persones més perquè ens acompanyessin a la nostra aventura i després de la nostra recerca vam aconseguir el fitxatge d’en Markus. Abans de comprar els bitllets vam negociar amb LSI la nostra absència durant una setmana i després d’aconseguir el vist-i-plau de la Direcció de l’escola (sense perdre aquesta setmana d’estudis), vam comprar els bitllets.

Hem tingut una setmana per buscar informació i allotjament. Però la realitat és que estem a 12 hores de ser a Tonga i us confirmo que no tenim ni idea d’on passarem (ni tan sols) la primera nit, no tenim cap reserva i, per tant, no és descabellat pensar que podem acabar dormint al carrer. Al carrer, o a la suau sorra d’alguna de les platges de Tonga.

L’única cosa que tenim clara és que volem visitar l’arxipèlag de Ha’pai. La primera idea era mobilitzar-nos fins a Vava’u, però queda massa lluny i no tenim diners per volar des de Naku Alufa (capital del país) fins a Vava’u. És car. És per això que ens quedem a mig camí, Ha’pai. Si tot va bé, dimarts agafarem un ferri i sis hores més tard arribarem al nostre destí. Allà ens hi estarem fins dissabte, quan tornarem cap a l’illa principal fins dilluns, que volarem altre cop cap a Auckland i llavors, us explicaré què tal…!

Aquesta és la meva aventura per la meva dissetena setmana a les antípodes. Tota una aventura!!!

Per cert. Estic altre cop sense internet a casa. És un desastre. Això de Telecom no em fa gens el pes, però clar, no tinc alternativa. Quin fàstic de companyia. Espero que demà ho solucionin completament i que quan torni recupero la “normalitat” de la connexió. Gens bona, però “connexió” al cap i a la fi.

Pel que fa a aquest cap de setmana… tenint en compte que demà viatgem, ens hem reservat. Però fins i tot reservant-nos hem tingut temps per una escapada a Piha. Aquest poble, a la costa oest de Nova Zelanda, és a 45 minuts en cotxe d’Auckland i està presidida per una platja espectacular.

La visita a Piha va ser una decisió espontània d’un dissabte a les onze del matí sense plans a l’horitzó. Un parell d’hores després de decidir que visitaríem Piha, érem al cotxe d’en Markus, amb en Piotr i la Chalita. Allà ens hi vam estar fins a les sis, just després d’una magnífica posta de sol. Vam culminar el dia menjant un Kentucky i jugant a cartes a casa. El joc escollit: La Podrida. El coneixeu?

No cal que digui que vaig guanyar…!

Ara, a fer maletes!

Us volia adjuntar les fotos que vaig fer a Piha. Malauradament el ciber des d’on escric aquesta frase, no disposa de suficient velocitat per penjar el meu petit recull de fotos. Per cert, premi per mi per aconseguir escriure aquesta darrera part del text sense haver de fer servir cap accent. Cap!

Anuncis

12 pensaments sobre “Cap a Tonga!

  1. veus, tu vas a Tonga i jo vaig a dinar…
    pd: en l’anterior entrada, en l’últim post, he hagut de fer una aclaració. espero que sigui l’última vegada. gràcies.

  2. aixo que sempre guanyis a la podrida comença a ser una mica sospitos. Pel que fa al teu desti ha ser espectacular

Deixa un comentari

