Pica!!!

In crescendo. La loció que em va receptar la Dra.Xina no val per res més que per embrutar el terra. És tan líquida que se’m cau tota i deixa una més que lletja marca blanca a la moqueta. Picor de puça més enllà, divendres tranquil, comiat a una bona companya de classe i sorpresa blaugrana a l’Skytower.

Quin drama de loció que he comprat. És líquida com l’aigua. Blanca com Michael Jackson. Resistent a l’aigua com l’oli. Cara com l’or. Inútil com l’homeopatia. A hores d’ara tinc braços i cames coberts d’una estranya substància blanca que amaga bonys de color vermellós fruit d’hores i hores rascant com un desesperat. Pel que fa a la medicina de veritat, no ha tingut temps de fer els seus efectes (espero).

Deixant de banda la loció, ha estat un divendres tranquil. El més destacat… he fet quelcom “il·legal”. Com ja sabeu, aquí Internet és limitat. A casa, per exemple, puc transferir 40Gb d’informació al mes i, si supero aquest límit, em toca pagar un ronyó. El fet és que des de Sabadell, he rebut un link amb la primera part de la final de la Champions. Alta qualitat, tres pistes de so. Un luxe. Un luxe d’1,4Gb. Murri com cap altre, he aprofitat l’hora que tenim per dinar per descarregar des de l’escola l’arxiu en qüestió (saltant-me la prohibició expressa de l’empresa). El problema ha estat que no duia cap pen-drive al damunt i he hagut de limitar-me a amagar l’arxiu… espero que dimarts segueixi allà! Serà veritat que el delinqüent sempre torna al lloc dels fets?

A la classe de la tarda ens hem acomiadat d’una noia de Nova Caledònia. Només ha estat un parell de setmanes a LSI, però ha estat una habitual parella de conversa durant les classes d’en Brad. Hem fet la foto de comiat i ens hem citat a Paris, on té previst viure a partir de l’any que ve. Si acabo visitant a tothom de qui m’acomiado amb un “doncs ens veiem a <punt x del planeta>”, tindré una feinada de por.

La gent que pateix la “finger rising disease” (malaltia dels dits que s’aixequen) són coreans i en Juan. Llavors podeu trobar la Britta (alemanya), la noia de Nova Caledònia i en Brad (Sud-Àfrica). A baix, i sense aixecar dits, un japonès anomenat Masa. Per cert, aquest professor, en Brad, és amb el que anem a fer cerveses de tant en tant.

Mentre dinava he assistit amb informació d’interès a la Bia, la Carla, en Markus, en Piotr i en Charlie que aquest cap de setmana viatgen a Rotorua. Jo, sense diners i amb el destí a la meva llista de “visitats”, em quedo a casa amb la Chalita i en Camilo. Per tal de fer el cap de setmana més amè, he anat a la biblioteca a llogar unes pelis i tota la temporada 8 de “24” (24 horas). Això de poder llogar el que vulguis per 2$ i tenir-ho durant una setmana en la teva possessió és una passada.

I un cop a casa en Piotr ha dit “has vist com està avui l’Skytower?”. M’he apropat al vidre i allà era, alta com sempre però il·luminada com mai. Blaugrana.

Serà per la quarta Champions? Vull pensar que sí!!!

Feliç cap de setmana!

Anuncis

25 pensaments sobre “Pica!!!

      • No hi estic d’acord. Jo vaig fer tractament d’homeopatia i em va anar genial. Potser per les picades de puça no que no és eficaç, ni potser per les luxacions d’espatlla, pero prova-ho per algun problema respiratori i baixada de defenses…. I a sobre no et fots tanta quimica com amb les medicines convencionals. Fes-me cas Fonoll ;)

      • Psicològic. Placebo. No caiguis en el parany. I si en l’homeopatia no hi ha química, ja em diràs com ho fas per presentar-ho en forma de “pastilla”…

  1. El que haurieu de fer els habitants de la casa és una una bona ruixada d’insecticida a tot arreu, ai, ja m’està picant a mi, i a la moqueta, per favor!.

      • Sempre vaig d’hora!
        La iaia diu que et posis alcohol i vinagre, no recordaves el vinagre que va bé per tot, inclús per amanir l’enciam?, si, segur que també ho has fet, ho sento, vaig tard a tot arreu,
        bye, bye

  2. Si et depil-lessis no tindries puces……estic d’acord amb tu la homeopatia es una manera d’enganyar al malalt i fer diners.

Deixa un comentari

