Paella!

Feia temps que en desitjava una. Des de que vaig entrar al pis vaig pensar que tard o d’hora en cauria una. I avui ha estat el dia. Un dissabte assolellat i amb vint graus de temperatura han estat suficients per fer-me sortir del meu búnquer de puces en busca d’una bona paella. Barateta (seguim en crisis), però sense renunciar als seus principis bàsics.

M’he llevat sense noves picades de puça. Tot un èxit. He aprofitat un sol preciós per posar el meu matalàs “cara al sol” per fer fugir els animals que poguessin estar allotjats al meu matalàs. Espero hagi funcionat. He torrat tres llesques de Bimbo, hi he sucat un tomàquet, oli, sal i ho he acompanyat amb un formatge qualsevol. Un cafè calentó ha complementat un esmorzar de diumenge.

He fet el ronso una bona estona mirant 24 (la sèrie). La Chalita ha aprofitat per tenyir-se el cabell. Ara és morena morena. Fins ara el seu color fosc de cabell era compartit amb un to “ros”. Però ara això ha passat a la història. Quan ha acabat de pintar-se el cap m’ha proposat exposar les nostres pells al sol del carrer i he acceptat encantat. Hem caminat una estona, fins que hem arribat al Countdown (supermercat). Allà he comprat quatre coses que em feien falta, entre elles, recanvis per la meva Gillette.

De què estan fets els recanvis? Urani enriquit? Or? He pagat 30$ per 8 recanvis. Encara no m’he recuperat de la despesa.

Quan he sortit del supermercat he tingut una idea brillant: “paella!!!”. He fet la proposta a la Chalita i, sense objecció, hem començat “la recerca de la paella”. En contra de totes les previsions, no hem tardat gaire en trobar la que buscàvem.

El cert és que a casa ja tenim paella. Però és una merda. No és plana per sota, està abonyegada i quan intentes cuinar tardes molt de temps. La paella no s’escalfa perquè no té prou contacte amb el fogó i l’oli cau cap a un cantó perquè, clar, no s’aguanta per enlloc. Per això hem anat allà on vaig comprar el matalàs i altres utensilis de la llar, “l’Ikea” d’aquí. He trobat una paella de 26cm bé de preu i no m’ho he pensat dos cops.

L’he estrenada amb un bon bistec.

I abans d’acomiadar-me dir-vos que ahir vaig rebre una notícia increïble. Una d’aquelles que et fan caure de la cadira. D’aquelles que et deixen amb la boca oberta. De les que, fins i tot, fan saltar alguna llàgrima d’alegria. A hores d’ara no us puc explicar de què es tracta, però aviat ho faré. Només puc dir-vos que gràcies a la notícia, avui sóc més feliç que ahir.

17 thoughts on “Paella!

  1. Quan vulguis, t’envio la recepta d’una bona paella d’arròs a l’estil de la iaia. Ho tinc tot apuntat mentre ella l’anava fent, així que és molt fàcil de seguir!

  2. podessin?!?!?!?!?!?!?!
    no tens prou capacitat al cervell i has de perdre un idioma per aprendre’n un altre????!!!!!

  3. Admeto que anar a comprar una paella és apassionant. I més si et trobes a Nova Zelanda. Admeto que és digne de fer-ne un post, sí. demà, una olla.

    • Pregunta a amics, coneguts i saludats: “has comprat mai una paella a NZ?” després veuràs amb uns altres ulls la meva experiència… i olles, ja en tinc!!!

  4. pensava que havies fet paella de comer…quin desastre Marc…per cert, nosaltres també som mooolt feliços!!!Un petó molt gran macu!

Deixa un comentari

