En marxa un d’important…

Demà serà l’última nit d’en Piotr a Auckland. No sé si heu percebut el tipus de relació que tinc amb ell aquí a Nova Zelanda, però és quelcom semblant a millor amic. Amb ell he viscut l’odissea de Cape Reinga, l’increïble caminada de Tongariro, el descobriment de New Plymouth, l’inoblidable setmana al paradís de Tonga i les escapades a Piha, Waiheke, Takapuna i desenes de llocs més dins d’Auckland.

Moltes històries…

Demà serà un dia alegrament trist. Alguna cosa farem per “celebrar” que en Piotr marxa. En Piotr és un d’aquests tios amb carisma, dels que cau bé a tothom. És complicat enfadar-se amb ell, tot i que quan se’t fot el pa bimbo t’entren unes ganes boges de fer-ho. En Piotr és un tio que intenta passar desapercebut, no cridar l’atenció, és tímid. Fa gràcia, pot estar al costat d’un tio que li està parlant de com funciona un avió i ell no es digna a dir: “doncs jo estic estudiant per ser pilot”.

Sigui com sigui, li farem passar vergonya per dir-nos adéu. A hores d’ara no sé com ens ho muntarem però tampoc em té massa preocupat. Ara bé, el que tinc clar és que tenint en compte la presència que Szymanski ha tingut a aquest bloc, la d’hores que he compartit amb ell i sobretot (sobretot) la quantitat de missatges que he rebut des de fora de Nova Zelanda lamentant la marxa del Polonès (he al·lucinat), he decidit que s’ha guanyat a pols ser el primer en ser entrevistat per “Kiwi’s Land”.

Demà, a dos quarts de cinc de la tarda, just 20 hores abans de que el tio agafi un avió, tinc concedida una entrevista amb el futur pilot. Entrevista que us penjaré, evidentment, el més aviat que pugui.

Jo he vist en Piotr cada dia en els darrers tres mesos. Sé les respostes a les seves preguntes, però no en tinc ni idea de quina idea teniu d’ell. Com us l’imagineu? M’encantaria que em proposéssiu preguntes per fer-li demà a la tarda. Totes les preguntes que m’adjunteu com a comentari abans del vostre dimecres a les 6.30 am, seran respostes amb entusiasme pel bon amic Piotr Szymanski.

Va, feu-me preguntes!

Som-hi!!!

16 thoughts on “En marxa un d’important…

  1. Estic molt trista perquè és el meu personatge preferit!!!!A mi em té fascinada el seu cabell, es pentina o el té així sempre? jejeje!!! Està estudiant per ser pilot? I va venir a Nova Zelanda per aprendre anglès?? Tenint altres llocs més a la vora perquè va pendre aquesta decisió? Un petó!!!

  2. Jo vull saber com s’ho fa per tenir les cames tant i tant sexis….:p

    i també pots preguntar-li què li ha semblat en Marc Fonoll!

  3. Hey fucking polish, one question of your earthquake mate: Have you had sex with some chick/or boy/or animal mentioned in this blog?, used some sexual tool with him/her? (the guitar is not a sexual tool) and What kind of gals do u prefer? Maoris, asian, hobbits,etc? Have a nice travel bro, cya in Europe soon!!!!! :D

  4. Bé la millor pregunta és la de la Norma…Però és ros natural?
    Vindrà amb el seu avió comercial a Barcelona i ens portarà a fer voltes pel món?
    Has tingut puces com el marc? O es cosa del marc que no es dutxa…
    Com es diu Marc en polonès?
    I com et diries si mai viatges a l’Índia?
    …continuo treballant

  5. Doncs afegir a les que ja han fet, què vol assenyalar com el millor de la seva estada a NZ i quin ha estat l’aprenentatge més important. D’altra banda dir-li que si mai ve a Cardedeu, tinc habitacions! Encantada d’acollir-lo.

  6. Potser li podries fer un millor/pitjor de ser a NZ, què ha après, a banda de l’idioma… és a dir, la cultura dels senyors que caminen cap per avall.
    I també què recomana, com el TOP3 de NZ, pels viatgers.
    Ale, sort!

  7. 1.-Per què NZ?
    2.-Seguint a la Sus, quan passarà a recollir-nos a tots per portar-nos a visitar-te?? jo crec que omplim l’avió!
    3.-Com veu el mercat polonès per una empresa de comunicació política emergent??

    enjoy your good choices!!! ;)

  8. Per la revista Hola…

    té novia? si en té, es plantejaria deixar-la per una catalana després de conèixer un tio català?

    fins aquí la meva intervenció….

  9. Primer dir que estic molt trista, és com quan maten al bo d’una sèrie….snif
    Segon, la meva pregunta: quina olor fa??? vull dir, es perfuma o algo?? normalment les olors ens fan venir records…….ho sento les meves preguntes son mes nyonyes pk no tinc aquesta vessan periodistica familiar!

  10. Si pudiera elegir el destino de su primer vuelo como piloto, cuál sería? qué llevaría de equipaje en la maletita de los pilotos? Qué hace para tener unas piernas tan sexys? ah no, que esta ya se la preguntaron jejeje Me gusta la idea de la entrevista y también lamento la marcha del ‘Rubio’. Un abrazo, a los dos!

  11. Pluja de preguntes per al senyor Szymanski: qui és el més loser de l’apartament? qui gasta més en preservatius? a qui li han caducat ja tots els preservatius? quines paraules saps dir en català? existeixen els kiwis o només has vist coloms? ha tirat ja el Fonoll la samarreta verda de l’indi gai? perquè vas triar nova zelanda? hi tornaries? com t’ha descrit el fonollot els seus amics de catalònia? rugby o cricket? has venut ja la guitarra i el cotxe? com es diu tajat en polonès? com definiries l’experiència de viure un terratrèmol? tancarà el 9 Esportiu?…

  12. Després d’haver-te conegut… ell també et considera el seu millor amic a NZ? Té intencions de venir a veure’t a Cardedeu i conéixer Barcelona (si és que no ho ha fet ja)? Té pinta de ser el ligón.. és així?

  13. ay! se le ve tan buena gente! de qué parte de Polonia es? dile que mi abuelo era de la localidad de Prochorowa, Odessa, al sur de Rusia (actual Ucrania), a orillas del Mar Negro.

  14. Em sap greu per vosaltres però ha de seguir el seu camí per poder fer el que ell vulgui. A mi també em sap molt greu, molts records i una abraçada molt forta, segur que se la mereix, adéu Piotr!

    Sembla una esquela el final del video, pobret.)

Deixa un comentari

