159 dies al país…

I seguim sumant! Avui, com que no he fet res, m’he posat pensar que aviat farà sis mesos que sóc a Nova Zelanda. Aviat farà mig any que vaig fer les maletes… I el cert és que tinc un sentiment contradictori. Per una banda quan dic en veu alta “mig any” em sembla molt temps, com si m’hagués passat volant. Per altra, si en comptes de mirar el temps que fa que sóc aquí, analitzo les persones que he conegut, com estic establert al país i els llocs als que he viatjat em dóna la sensació que porto aquí molt més temps.

El fet és que ni tan sols estic a l’equador de la meva aventura. Segueixo pensant que això de conèixer gent que al cap d’un temps marxa no és just, però quan un està immers a una escola com LSI, és el que toca. I la idea que encara em quedi una bona temporada aquí, amb Mundial de Rugbi i vacances incloses, m’encanta.

Ara fa dies que no informo de la gent que m’envolta. Avui que tinc poca cosa a explicar, us poso al dia:

En Camilo encara és a Nova Zelanda. El núvol de cendra el va impedir volar el 28 de juny i serà aquí fins el dia 12. El fet és que vam decidir que això de viure quatre persones no era sa i en comptes de viure amb nosaltres, és a la novena planta, amb la Bruna, la seva xicota. Aquesta setmana possiblement visitarem la Clara, la nostra “homestay mama”. Està content per la victòria de Colòmbia davant Costa Rica a la Copa Amèrica.

La Carla, la brasilera, està treballant a un restaurant turc i pràcticament no la veig. Segueix vivint a la novena planta i de tant en tant em (ens) visita i la fem petar una estona. Aquesta setmana la visitaré al restaurant… a veure què tal se li dóna això de ser cambrera.

La Bia i la Gabi (Brasil) estan com en Camilo. Havien de marxar el 25 i 26 de juny, però la cendra els hi ho va impedir. Si no se’ls espatllen els plans, tornen cap a casa aquesta setmana, el dia 7. Com que no tenen classe, pràcticament no les veig. A veure si aquesta setmana que és la última hi ha més sort i podem compartir una mica més de temps.

En Markus marxarà aquesta setmana de viatge. Demà serà el primer dia sense ell a classe. El perdem de vista durant un parell de mesos. De fet és possible que ell ja no torni a veure amb ningú més perquè d’aquí dos mesos, quan torni, aquí només quedaré jo. Fa peneta i tot dir-ho. Aquesta setmana anirem a sopar tots plegats a un restaurant coreà per acomiadar-lo.

En Charlie i la Ria s’han convertit en els meus inseparables. Estar amb ells és garantia de riure. Qualsevol activitat és amb ells, em visiten moltes tardes entre setmana i ell s’ha fet amic de la mama al facebook. Tot un cas.

La Chalita i jo, des de que som companys de pis som inseparables. Compartim aficions i dinem junts. Ella segueix buscant feina al país, però no hi ha manera. Es porta de meravella amb la Ria i en Charlie i té una molt bona amiga, la Bora, que ha estat fitxada com a amistat meva.

La Bora, com us dic, és una noia coreana amb la que comparteixo les classes de la tarda. Viu a cinc minuts de casa meva i ens visita sovint. Està “sortint” amb un noi francès que també estudia a LSI, matí i tarda amb mi. Però jo i ell no ens acabem de fer gaire. És molt divertida i és la culpable d’haver-me ensenyat un joc amb el que t’ho pots passar molt bé o pots patir molt. Aviat us l’explicaré. I aviat l’incorporaré al Who is Who.

En Brad. Us l’incloc perquè és una passada. El fet és molt amic d’en Charlie i els divendres els passo amb ell. És genial tenir un “amic” angloparlant. Segons en Gabriel, l’accent sud-africà és dels més lletjos del món, però a mi em sembla molt “cool”. Cada divendres s’acomiada de nosaltres ben begut i culpant a Déu i sa mare de que la seva dona estigui embarassada d’una nena i no d’un nen.

I demà, a veure si tenim gent nova a classe!!!

Per cert, els Crusaders de Cristchurch, els que van sopar taurons, han superat als Stormers i seran a la final del cap de setmana que ve contra els Reds d’Austràlia. Això significa una final de la Super15 “Austràlia-Nova Zelanda”. I aquests es tenen tírria. Aniré al pub!!!

Anuncis

3 pensaments sobre “159 dies al país…

Deixa un comentari

