Nous alumnes!

Després de tres setmanes de sequera, demà tindrem carn fresca a classe. Dos nous alumnes. La classe cada cop és més pobre i necessitem carn jove per mirar de quallar noves amistats. A veure què tal.

Com que no us vull avorrir amb la rutina d’un dilluns qualsevol, us deixo un videoclip rodat durant 20 dies a Nova Zelanda. El clip està basat en fotografies de tot el país, és prou curiós. Els que em seguiu des del principi podreu identificar algun dels lloc que jo he visitat… Tauranga, Auckland, Cape Reinga o aquell bosc amb l’arbre tan gran… sí!!!

I demà us presento els nous estudiants!

Anuncis

4 pensaments sobre “Nous alumnes!

  1. Bones mister!
    que bo, m’agrada molt el video clip aquest … hi ha tants i tant detalls dels llocs que vaig recórrer jo, que m’ha vingut al cap tot un seguit d’imatges i bons records. Està molt xulu! Gràcies! Una abraçada des de Taradell town.

Deixa un comentari

