Català al món

Avui ha estat el dia d’en Markus. Després de fer el cafè a les onze del matí, l’alemany ha pujat al seu cotxe i s’ha acomiadat de la ciutat durant els propers dos mesos. Ha hagut de dir adéu a la Chalita i en Charlie, ja que potser no els troba quan torni… a mi només m’ha cridat, dit alguna bajanada i fins la propera.

Ahir ja ens havíem acomiadat d’en Markus, tot sigui dit…

Ha estat un dia més aviat tranquil. He anat de compres, he canviat la meva targeta del bus per una de nova anomenada “Hop!” (han canviat el sistema) i he carregat 20 euros al mòbil. De fet, he contractat una oferta que em permet enviar 5000 missatges en els propers dos mesos per aquest preu. A partir de demà haig d’enviar 80 missatges diaris per treure tot el suc possible a l’oferta. Suaré sang pel dit polze.

No us ho he dit, però avui fa 5 mesos que sóc a LSI. Quina barbaritat… això significa que estic a l’equador del meu curs d’anglès. D’aquí 5 mesos i dos dies posaré punt i final a la meva etapa a l’escola. Espero una medalla honorífica o alguna cosa per l’estil. A hores d’ara no he conegut cap estudiant que estigui tant temps com jo en aquestes aules.

I aprofito l’efemèride dels cinc mesos per presentar-me com a “Català al món” a la web de Canal 3cat24. M’agrada la idea de compartir la meva experiència amb tots aquells que estan en una situació semblant a la meva arreu del món i amb tota aquella gent que pugui estar interessada en llegir les nostres aventures. Com més serem, més riurem!

Arribes des del bloc de Catalans al Món?

Si has arribat aquí “enlinkat” des d’allà (verb que em trec de la màniga), benvingut a Kiwi’s Land, és un plaer tenir-te com a lector! En aquest bloc veuràs que em dedico a explicar les meves intimitats, el meu dia a dia, les meves impressions, les meves aventures i tot allò que de cop i volta em ve al cap. Sovint injecto una mica d’humor a les meves línies. Si no entens alguna de les coses que publico, no cal preocupar-se, a vegades no hi toco gaire…

Per saber què coi se m’hi ha perdut a Nova Zelanda, recomano una lectura en diagonal al post que vaig publicar fa un any i un dia. Si et va el tema “fotografia”, sempre pots donar un cop d’ull a les fotos que vaig fent des de que sóc aquí fent un clic aquí.

I això és tot! Ja ens anirem coneixent! Per cert, els comentaris són molt benvinguts.

Abans de posar punt i final al dia d’avui cal felicitar a la mama, que avui fa anys!!! Felicitats!!! I també a tots els Fermí, però amb menys entusiasme.

Ps: Després d’una setmana sense cançons, Brad’s Music actualitzat!

Anuncis

6 pensaments sobre “Català al món

  1. a “catalans pel món” sembles tot un professional del periodisme!!
    per cert, quan dius k “pretens quedar-te uns anys més”… recorda que estic preparant la casa per la teva visita!!!

Deixa un comentari

