Weet-Bix… quins cereals!

Golden Grahams, Cheerios, Nesquik, Chocos, Rice Krispies, Choco Krispies, Estrellitas, Pops, Smacks, Frosties, Chocapic… quants cereals dec haver menjat a la meva vida? Incomptables. Avui ha estat el meu primer dia menjant un bol de Weet-Bix, els cereals que des de 1936 són el número 1 a Nova Zelanda.

Si us pregunto quants cereals us serviu en un bol, em mirareu amb cara rara i em preguntareu: “però com vols que ho sàpiga?”. Doncs bé, amb Weet-Bix, això es pot saber. Per exemple, el meu sopar d’avui han estat 4 cereals.

Us explico. La setmana passada era al Countdown (el Caprabo de NZ) i havia de comprar cereals. El fet és que aquí, el tema Kellogg’s i Nestlé val un ronyó (5€, 350gr), de manera que sempre tiro per cereals autòctons (4€, 675gr), normalment Hobbard’s. Però vaig decidir canviar i vaig apostar pels cereals “preferits de Nova Zelanda” que, a més, estàven d’oferta. I el més important; portaven publicitat dels All Black’s. Un èxit. Total, vaig adquirir 1,5kg de cereals. Casi’ná.

Ahir vaig obrir el paquet per investigar i vaig al·lucinar. Avui, amb més calma, m’he servit el meu primer bol i ara, després de l’àpat, em pregunto com pot ser que Weet-Bix sigui el cereal més menjat del país.

A cada capsa de 750gr hi ha la suma de 48 cereals. La mida de cada “floc”, el meu dit índex. El gruix, gairebé un centímetre. L’aspecte, fusta. Fusta conglomerada, per ser exactes. El tacte al paladar (sense llet) és raspós, com si masteguessis “porexpan”. El tacte amb llet, durant els primers 5 segons després del contacte amb el líquid, perfecte, arriba a ser suaument cruixent i és agradable. Passats deu segons des de la immersió, el cereal es desfà per complet i si no tens suficient llet al bol, és com si mengessis ciment.

Resumint… Tinc cereals per un mes, que pot ser que s’allargui a dos mesos. Si algú està interessat en aquest tipus de cereals, que vingui aquí i el/la convido a unes quantes barretes.

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Us adjunto la publicitat “vista en TV” anunciant els cereals en qüestió.

Bona nit!

Anuncis

13 pensaments sobre “Weet-Bix… quins cereals!

  1. Hahahahaha! ets un cas!
    Jo també vaig caure-hi, però a mi no em van durar tant, vès per on que “van caure sols, per casualitat, a les deixalles” …. sí, era com rossegar fusta! ecs!
    Amb el que vaig flipar, malgrat també era car, però tant és, valia la pena, és amb les barretes de cereals, per fer les excursions ens anaven molt i molt bé, i n’hi havia de mil tipus diferents. Acollonant!
    Aix, i la xocolata, no vegis! Recordo la que menys em va agradar, que tenia kiwi a dins…

  2. una entrada exclusivament dedicada a uns CEREALS? Ara ja entenc moltes coses de tot plegat jajaja!!!!! (Missatge en clau)

  3. relamente parece aglomerado de madera de mala calidad… suerte! y estamos en las mismas, aquí los kelloggs vales una pasta, y no hay marca ” HACENDADO” que me salve…. además he descubierto que no hay nada que me caiga peor que comer cereales con leche… es más, no como hace por lo menos 5 meses ni un solo copo. :S

Deixa un comentari

