Seafood Burger, espectacular!

Arribo de sopar de casa d’en Charlie. Avui no ha tocat barbacoa, però l’alternativa ha estat sensacional. La seva companya (kiwi) de pis, la Hazel, ens ha preparat una hamburguesa que duia de tot menys carn. Bacallà, musclos, gambes, cranc… espectacular. L’ha acompanyada amb patates al forn i dos tipus d’amanida. Com dic, impressionant.

La jornada d’ahir va ser molt de divendres. Al matí, després del 80% a l’examen setmanal, vaig anar a la policia pel tema de la denúncia. Em van dir que com que no era un tema criminal, que era més adequat que em dirigís al Tribunal de Llogaters, que allà em podrien ajudar a solucionar el problema, considerat “civil”. Ja he enviat un mail al Tribunal en qüestió per a veure com puc tocar els nassos als impresentables propietaris de l’apartament.

Per cert, en Charlie ha acabat les seves classes de matí! Aquí teniu la classe.
D’esquerra a dreta: Amanda (S.Corea), Carla (Brasil), Irene (Madrid), Gabriel (NZ), Chalita (Tailàndia), Sergey (Moldàvia), Jo, Ali (S.Aràbia), Charlie, Mickael (França), Mauro (Vigo), Sue (S.Corea), Diego (Colòmbia), Hamza (S.Aràbia).

Just després, quan tot just eren les quatre de la tarda, amb en Charlie vam fer via cap al pub. Allà ja ens vam trobar en Brad i la Kanako i llavors va anar arribant gent. La Chalita, la Ria, la Bora, en Mickael, en Mauro, la Irene, la Sue… vam ser una bona colla.

I a les set de la tarda vam tenir una incorporació de luxe. Coneixeu a l’Anna Jover? Va ser corresponsal de TV3 a Londres durant tres anys. Doncs bé, ara està casada amb un kiwi i des del mes d’Abril viu a Nova Zelanda. Fa qüestió de tres setmanes em va contactar a través de la web de “catalans al món” i la vaig convidar a unir-se algun divendres a les nostres trobades, ahir va ser el dia que vam poder coincidir. Vam fer-la petar sobre periodisme fins que l’alcohol a la sang va impedir-me continuar parlant amb un cert sentit comú. Vaig acabar “discutint” amb el seu marit, l’Steve, sobre la “senzillesa” de l’anglès.

7 hores després d’haver fet el primer glop a la cervesa vam anar tornant cap a casa on vaig caure rendit al llit. Avui m’he posat en peu a dos quarts de tres de la tarda amb un mal de cap considerable que no ha desaparegut fins a les sis de la tarda.

Llavors hem anat amb la Chalita a visitar la parella coreana que ahir, entre cervesa i cervesa, ens havia convidat a sopar. Hem adquirit un enciam i uns tomàquets i ens hem plantat allà a un quart de vuit. Hem sopat, rigut, xerrat i a un quart de dotze i amb l’últim bus, hem tornat cap a casa on ara, amb un suc de taronja i mango amb base de poma, m’acomiado fins demà…

Clica la imatge i gaudeix de les darreres 20 fotos que tinc. Fes F11 si vols FullScreen

No tot són bones notícies a Auckland;

Ahir vaig estar preguntant-me si havia de publicar aquesta notícia al bloc. Finalment em decanto pel “sí” però no com a notícia principal perquè no m’agrada. Em decanto pel sí perquè com a “diari personal” que és aquest bloc, aquesta és una d’aquelles notícies que t’afecten.

El fet és que ahir, quan vam arribar a classe, en Gabriel (professor) ens va donar una notícia terrible. El dia anterior, dijous, una noia brasilera de 21 anys, la Carolina, companya d’escola però a una altra classe, va morir.

Com podeu imaginar ens vam quedar tots en estat de xoc. Jo no la vaig tractar personalment, però una noia que està a la meva classe sí que la coneixia. A hores d’ara no se sap què li va passar… va estar malalta a casa durant un parell de setmanes i quan va acudir a l’hospital per segona vegada, ja va ser massa tard. Segons sembla, podria ser un virus o algun tipus d’infecció.

En fi, vàrem guardar un minut de silenci a tota l’escola en memòria de la Carolina i desitjar que no torni a passar res semblant mai més.

Anuncis

7 pensaments sobre “Seafood Burger, espectacular!

  1. asu, qué fuerte, pobre chica…
    discúlpame con Charlie por que llegaras tarde ayer… :S
    Me encanta tu foto de inicio…qué espectacular ese lugar!

  2. Marc!! Quina gràcia… La excorresponsal de TV3, sempre que sortia per la TV me mare em deia ‘crec que jo vaig estudiar amb la seva mare a l’Institut de Mataró’ jajaja diu me mare que són de Canet. Quines casualitats! El món és ben petit encara que siguis tan lluny. Una abraçada

Deixa un comentari

