Sopar Coreà… sense picant si us plau

Si alguna cosa han après els asiàtics que em rodegen és que el tema picant no em va gens. Suposo que per aquest motiu quan avui m’han acceptat rebre a casa la Sue per fer un soparet, acceptar-me portava implícit el “no picant”. El fet és que s’han comportat i he menjat de luxe.

Aquest matí la Sue m’ha comentat que en Mauro el visitava per fer un sopar estil Coreà. Instants després he preguntat “a quina hora haig de ser a casa teva”. Aquí és com funcionen les coses. No cal que et convidin als llocs per anar-hi, només cal que preguntis l’hora d’arribada i la resta va rodat.

Ens hem presentat a l’hora de sopar a la casa coreana. L’hora de sopar significa a les 18:15. La Sue està vivint amb tres coreans més… de manera que el seu anglès, a casa, no millora. Doncs bé, ens hem reunit allà amb en Mauro, la Chalita i els 4 coreans, que ens han rebut amb una sopa de nuddles i un arròs fregit amb carn picada, carbassa, cogombre i salsa de soja. Tot espectacular i gens picant.

Ara ja sóc a casa (21:56h) i us avanço una notícia de demà: Tinc nous estudiants a classe. Malauradament són espanyols. No vull dir que siguin mala gent ni coses d’aquestes, però comprendreu que m’agrada més una classe sense hispano parlants…

Ja us explicaré.

Per cert, si els asiàtics saben que no em va el picant és perquè a ells els emociona tot allò que els faci suar mentre masteguen.

Petons!

Anuncis

6 pensaments sobre “Sopar Coreà… sense picant si us plau

  1. Vas sopar a les 18.15 h de la tarda¿¿¿¿????? buffff!!!! quins costums aquests coreans… jo ahir vaig sopar a les 02:17 h de la nit… Pa de nous i pernil de jabugo. He de dir, però, que al diari ja havia fet un resupó a base de Coronitas i Rufles i Fantasmitas. Explicats els àpats, passiubeeee.

    pd: m’he comprat una samarreta que et farà gràcia. No hi surt cap indi per això. ja t’enviaré la fotu.

Deixa un comentari

