Trobada, arreglada, enviada i rebuda!

Com poden canviar les coses en 24 hores. Ahir us explicava que la meva càmera estava desapareguda. Avui no només està “trobada”, sinó que està en perfectes condicions i a les meves mans per tornar a treballar de valent demà mateix. Càmeres a banda, avui he estat citat al despatx del director d’estudis de l’escola.

El dia ha començat prou bé. Just estava fent el meu capuccino de les onze del matí quan he rebut la trucada de la botiga que m’havia gestionat la pèrdua de la meva càmera. “L’hem trobada”. Es veu que Canon l’havia tinguda tot aquests temps, reparada i tot, però el document on s’adjuntava el número de sèrie i les meves dades personals s’havia extraviat. El fet és que gràcies a la meva aparició m’han pogut identificar com a propietari de la Ixus i l’han enviada veloçment al costat de casa. Ja l’he recollida. No m’han cobrat res. Un èxit.

L’altre notícia del dia ha estat quan en Gabriel, després de classe, m’ha demanat si podia visitar a en Grant (ja és casualitat el nom), el director d’estudis d’LSI Auckland. He baixat a la segona planta i m’he presentat al seu despatx. Després de la presentació oficial, en Grant m’ha demanat ajuda i col·laboració.

Es veu que LSI Auckland ha decidit fer una espècie de revista mensual per a tots els estudiants de l’escola. Per aquest motiu la direcció s’ha posat en contacte amb un periodista que tenen com alumne i d’aquesta manera mirar d’iniciar el projecte el més aviat possible. Potser de cara a l’agost, potser de cara al setembre. Pels més lents de reflexes, l’estudiant que és periodista sóc jo.

Evidentment he acceptat el repte… m’han facilitat la revista que publiquen a LSI Brisbane (Austràlia) i la setmana que ve ens asseurem per mirar com enfoquem el nostre propi “butlletí”. En principi no hauria de suposar gaire feina, en Grant m’ha comentat que la idea és farcir les pàgines d’imatges i informacions d’interès per als estudiants a més d’algun text escrit per nosaltres mateixos…

Ja us explicaré… el que sí que sé és que no veuré ni un dòlar.

Anuncis

8 pensaments sobre “Trobada, arreglada, enviada i rebuda!

  1. Rectifico el meu comentari d’ahir, no només som comparables pel que fa la mala qualitat ( i l’alt cost) de la connexió a internet… sinó que afegeixo l’explotació laboral de professionals a cost 0!!!
    Enjoy your project!!

  2. Em fa molta gràcia això que facis la revista de LSI, Puc escriure jo? com es dirà? GFN? ;) No sé anglès per inventar-m’ho jo, però segur que trobes algun significat per a cada lletra, per dissimular, clar… (és broma, eh)
    Pel que fa a la camara, m’alegro per tu! Enjoy your trobada!

  3. Si no et paguen, com a mínim sigues hàbil i negocia amb espécies. Un rembolso en la matrícula del LSI o el típic CUM LAUDE quan et donin el certificat. O una matrícula gratuïta d’un mes al LSI per si et visita el típic amic…

Deixa un comentari

