Szymanski omnipresent

Unes setmanes enrere vaig ser informat que Piotr Szymanski -el polac que tots coneixeu per festes amb pijama, viatges, estudis i compartir pis- viatjava a Catalunya. El fet és que en Piotr va caure al Maresme (a casa de l’Adrià, el recordeu?) fa uns dies amb la brillant excusa de gaudir de les Santes de Mataró. Doncs bé, quan la realitat supera la ficció, el bo d’en Piotr m’adjunta dues fotos fantàstiques.

Im-pressionant…

La primera és amb una dona. I no una dona qualsevol, no. Una foto amb la Miriam, una de les meves millors amigues! El fet és sorprenent fins a cert punt. Jo havia facilitat el seu mòbil a l’Adrià, el meu excompany de classe a Auckland, per tal de mesclar les meves amistats més recents a Auckland amb el meu passat (î futur) a Catalunya.

Doncs evidentment, la parella polaco-catalana no ha fallat i ja he estat informat de la trobada “amics NZ – amics Cat”. Quan he vist la foto m’he quedat perplex per, a continuació, començar a riure.

Llavors he pensat que la conya havia acabat. Però no!!! Quan he seguit revisant el meu mur al facebook m’he trobat una segona foto. Szymanski i Adrià amb l’Àlex!!! Mon germà!!! Què coi feia l’Àlex a Mataró?!?!?!?! I el més estrany, com coi s’ha trobat amb en Szymanski, l’ha reconegut i ha gosat preguntar-li “ei, tu ets el tio polac del bloc d’en Marc?” i després s’ha fet una foto amb ell?!?!?! Jo encara no m’ho explico.

El fet és que tinc les dues fotos i em fan molta gràcia, molta il·lusió. Fins dilluns tindreu en Piotr per casa nostra, així que ja ho sabeu, si el voleu contactar, li feu un missatge al facebook i “xaxàn!!!”, amb dues birres i una mica de sort, el tindreu explicant-vos la seva vida i miracles al vostre costat. Val la pena!!!

Pel que fa al meu dia, desastre de test de divendres, però tarda fantàstica de divendres de pub.

Demà, sopar a casa kiwi a casa en Charlie. Ja us explicaré!!!!

Petons!

2 thoughts on “Szymanski omnipresent

Deixa un comentari

