Menjar Coreà

Em critiquen per no apreciar el menjar Coreà, per dir que és massa picant, que menjar fent servir dos escuradents gegants no és la manera més lògica de fer-ho i que el nostre, el Mediterrani, és millor. Avui, per mirar d’enterrar la destral de guerra, he proposat anar a sopar a un Coreà, concretament al restaurant on la Sue treballa des de dissabte passat.

El cine ha estat millor del que em pensava, “Rise of the Planet of Apes”. Llenguatge senzill, fàcilment intel·ligible, bons efectes especials i un mico molt tendre. Com he dit moltes vegades, sóc un pèssim crític de cine i l’única cosa que us puc assegurar és que la versió original és infinitament millor que la doblada.

11 persones ens hem reunit per veure la pel·lícula, però un cop acabada, hem perdut 5 integrants. Els sis restants, en Mikael, la Bora, l’Ali*, en Hamzah*, la Chalita i jo, hem anat a sopar al restaurant “de la Sue”. Ella no sabia res, de manera que la cara de sorpresa que ha posat al veure entrar mitja dotzena de coneguts entrant per la porta, ha estat prou graciosa.

He menjat vedella amb algunes hortalisses i arròs. El cert és que no és car. Uns 7€ amb aigua i pica pica. Tot i el preu, el menjar no em convenç. No sóc gaire de menjar la grassa i el nervi de la vedella i als asiàtics sembla que això és el que els hi va… ben estrany. “pa’gustos, coloré”.

Ha fet gràcia veure treballar a la Sue. Després de treballar sis anys en el món de la restauració i atendre als meus amics i amigues per sopar, aquest cop he estat jo qui  ha fet de client… una nova experiència que poso a la meva maleta.

Tinc son.

Per cert, ahir em vaig tallar el cabell… tercer cop a les antípodes! Altre cop, al lloc on un estudiant et talla el cabell. Quin drama. Em segueixen tractant com una ovella. Demà ja us penjaré alguna foto del resultat…

 

Anuncis

6 pensaments sobre “Menjar Coreà

  1. Amic, ja que parles de jalus, et recomano el bullit de peix que fan a Can Pujol (Eivissa). Per 40 euros et fas un bon homenatge… Per cert, ja he tornat ;)

  2. Ei!!!Vull veure la foto del resultat!!Nosaltres també vam veure ahir la peli i ens va agradar força!Un petó molt gran!

Deixa un comentari

