F**king spicy Korean food!

All my friends know about my “kind-of-allergy-to-spicy-food”… all of them. But this doesn’t mean that they avoid cooking this sort of food when I eat with them. No. Tonight I’ve been having dinner in Sue’s and So Young’s place and they cooked some inedible korean food. Result: They had to cook special dinner for me. So sad, but so real. Non-spicy nooddles for the sweety young guy, me.

Llevar-me ha estat més fàcil que mai. El fet que el Barça es jugués la Supercopa d’Espanya contra el Madrid a les 9 del matí ha fet senzill desenganxar-se dels llençols, encendre l’ordinador i gaudir de l’espectacle amb una tassa de cafè calentó entre les meves pianístiques mans.

Guanyada la primera competició (res anormal), m’he disposat a anar cap a l’escola(11 a.m), però llavors la Bora i en Mikael han picat a la porta amb un altre cafè entre les mans. El cafè de les 10.45. Ens han tocat les onze i hem decidit que no anàvem a classe. Hem mirat les rodes de premsa d’en Mou i en Pep i l’hem fet petar una estona. El fet és que la Chalita marxa dilluns, la Bora dimecres i en Mikael d’aquí tres setmanes. Tenim nostàlgia prematura.

A la classe de la tarda si que hi he anat. Fa dos dies que estic duent a terme un IELTS test “de broma” per saber el meu nivell a dia d’avui. Ahir vaig fer la part escoltada i avui ha tocat la llegida. L’escrita i la parlada no les faré per motius que desconec. En qualsevol cas, m’encanta fer exàmens, és quan més bé m’ho passo. Així que res, d’aquí un mes em diran quin és el meu nivell IELTS. Fa dos anys vaig fer aquest examen i vaig puntuar 5 a la part escoltada i 6 a la llegida… justet justet. A veure si he millorat!

I a les set del vespre hem anat amb la Chalita a casa de la Sue. El motiu: la So Young marxa de la ciutat per treballar d’au pair, i volia fer un sopar de comiat a la Chalita. Com qui no vol la cosa m’hi he apuntat i clar, m’he trobat menjar picant. Han acabat cuinant-me una altra cosa vist que no podia tolerar el picant coreà.

I ara, havent sopat i amb una Supercopa sota el braç, bona nit!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Anuncis

2 pensaments sobre “F**king spicy Korean food!

  1. Quina bona pinta que fa tooooot mmhhhh aquestes hores vindria a fer.-te una visiteta. Ni que sigui per fer un dinaret..hehe

Deixa un comentari

