Vacances!!!

Finalment estic de vacances!!! En les properes tres setmanes no tinc classe, no tinc feina i no tinc res per fer. I quin plaer que em provoca estar en aquesta situació. Després d’estar estudiant anglès des del 7 de febrer (amb una setmana Tonga, tot sigui dit), ara tindré un descans de 23 dies. Seguiré parlant anglès, cert, però no llevant-me a dos quarts de nou del matí per anar a classe. I el més important, quan torni a classe (el 19 de setembre), no ho faré com a alumne, sinó com a estudiant. Vull dir que faré deures i seré més actiu… m’haig de preparar per l’examen del desembre!

Sóc breu. Per què? Perquè estic de vacances! He arribat fa una estona del pub i em disposo a jaure al meu confortable matalàs i mirar alguna sèrie. A més, pretenc llevar-me d’aquí sis hores per poder veure el Barça, de manera que no estaria de més acumular unes hores dormides abans d’encarar un primer dissabte de llibertat. Per aprofitar-lo, pretenc deixar enllestit el meu pla per les meves vacances… avui no he pogut tancar les negociacions amb els companys, de manera que haurà de ser demà.

Us deixo les quatre fotos d’avui… algunes són de la classe d’avui (tots per terra mirant un vídeo, Gabriel inclòs) i altres són de tota la gent que avui deixava l’escola, un fotimer. Jo també, però no encara no tinc títol…

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Fins demà i…. som-hi Barça!!!

M’he rellegit el text i no m’acaba de fer el pes com he escrit avui… però quina mandra que em fa retocar-ho!!! Hou hou hou, gandul! Si! I què?!?!?!??! Bones vacances!

Anuncis

8 pensaments sobre “Vacances!!!

  1. uuuuuuuuuuuuuuu..!! alot of graduated students…!!! so there will be just Gabriel, Mikael and you in the class.. hahahah!!

  2. ah, però fins ara no estaves de vacances? ves per on… i jo que em pensava que sí! En fi. Sigui que ho estàs de nou o fa més de 10 mesos que ho estàs, passa-t’ho molt bé aquests propers 23 dies sense cap obligació!
    i no oblidis: quan menys fas, menys ganes de fer es tenen. ;)

Deixa un comentari

