Costa Est, som-hi!

Demà inicio un periple de 10 dies i 9 nits a través de la costa est de Nova Zelanda. Una aventura en la que m’acompanyaran tres coreans ben divertits. En Cheolwi, la Leejung i la Jaehee, o els seus equivalents noms anglesos: En Charlie, la Ria i la Jenny. Dues nits reservades i un cotxe és el que tenim per començar el que serà el viatge més llarg que he fet des de que he arribat al país.

Demà a un quart de tres de la tarda, quan tothom dormi a Catalunya (4:15 am) m’enfilaré a un avió amb destí Wellington, la capital de Nova Zelanda i considerada per Lonely Planet com la 4a millor ciutat del món, just després de Paris, Barcelona i Dubai. De manera, que no està de més passar-hi un parell de dies… A més, la mateixa revista la considera Wellington la “capital petita més fascinant del planeta”. Menys de 400.000 habitants la converteixen en una capital “petita”.

Charlie!

Jenny!

Ria!

Doncs cap allà anem, ens hi estarem un parell de dies i després enfilarem cap a un Parc Nacional, concretament el Kaitoke. Potser us sona a xino, però és el Parc on es va gravar Rivendell a “El Senyor dels Anells”. No està de més fer-hi una visita a veure què hi trobem… Visitat “Rivendell” seguirem ruta cap a la bonica ciutat de Napier per acabar a Gisborne, la ciutat coneguda com “la primera del món en veure cada matí la llum del sol”. Dic “coneguda” perquè en realitat Gisborne lluita amb Suva (Fiji), Nuku’alofa (Tonga) per ser considerada la primera ciutat en fer-ho…

De Gisborne a Whakatane, d’allà a Tauranga, després Thames i apa, a Auckland altra vegada. Amb aquest viatge hauré visitat, pràcticament, la totalitat de llocs d’interès de l’illa Nord. Em quedaran les Waitomo Caves i també m’agradaria tornar a Cape Reinga… quan hi vaig ser hi havia una boira de tres parells de… nassos.

A) Wellington. B) Kaitoke Regional Park. C) Napier. D) Gisborne. E) Hicks Bay.
F) Whakatane. G) Rotorua. H) Tauranga. I) Whangamata. J) Thames. K) Casa.

Així que, com cada any, quan tothom torna de vacances, al setembre, jo les començo!!!

Tot i que en realitat… potser fa 9 mesos que estic de vacances…

Bon viatge!

Anuncis

20 pensaments sobre “Costa Est, som-hi!

  1. Perfecte! estaré pendent de tot plegat, és just la zona que no vaig poder visitar, que resta pendent i que, si no em moro abans, he jurat tornar-hi per gaudir-ne :)
    Que us ho passeu bé, una abraçada!

    • Gran zona… sobretot si t’agrada parlar amb gent de la zona per conèixer costums, tradicions… la gent maori és encantadora, sempre disposats a explicar-te la seva vida i cultura.
      Fes aquesta zona si pots!!!

  2. have a good trip.. and enjoy alot you guys..!!!!
    gosh..!10 days.. long enough… for the trip.. that you ‘ve created.. i’m so jealous of you guys..again.

    well, waiting to see your thousands of good pictures…
    Bon Voyage..!!! Marc Charlie Ria Jenny…

  3. Una passada de vacances. Passeu-vos-ho moooolt bé! Fotos, fotos, fotos!!!!
    (Tot i que això que hagis posat a l’itinerari “Casa” a Auckland… vaja, m’ha arribat a l’ànima. Snif.)
    T’enyorarem, la Mel i jo.

  4. Bon dia Marc, sóc una noia catalana que està descobrint aquest país que sembla tant increïble: NZ, estic pensant una mica seriament anar a viure una temporada a NZ de cara l’any vinent, per ara tot son idees a l’aire, ja que seria un canvi molt radical però que el mateix temps em ve molt de gust. Tu tens un mail on et puc escriure una mica sobre mi, la meva idea i preguntar-te quatre cosetes, em seria molt útil. Jo et deixo el meu per si em vols dir alguna coseta: cpujolaregall@gmail,com.

    Molta sort, disfruta i viu al màxim.

    Cris

Deixa un comentari

