Què desgraciat…

Al planeta terra hi ha entre 196 i 206 paisos*. Un any té 365 dies. Una d’aquestes 365 jornades serveix perquè 180 territoris del món avancin els seus rellotges per estalviar energia. Un d’aquests 365 dies va ser també, naturalment, l’escollit per mi mateix per néixer. A tot el món només hi dos territoris al món que van decidir que l’any 2011 mourien els rellotges el dia del meu aniversari. Un d’ells és l’Antàrtica. L’altre, com no podia ser d’altra manera, és Nova Zelanda. Sí amics, el meu aniversari a Nova Zelanda serà, només, durant 23 hores.

Ja molesta quan ens canvien l’hora i ens lamentem per allò de “oh, quin pal, dormiré una hora menys” com perquè a més, t’ho facin el dia del teu aniversari. Ja m’han dit allò de: “però home, has de veure-ho com que el dia del teu aniversari és farà fosc més tard”. Sí, sí, el que vulguis, però el meu durarà 23 hores.

Mentre escric aquestes línies també he pensat que vivint a les antípodes, Catalunya pot tendir a no felicitar-me (si ho fa) fins a les 11 del matí, moment en que els facebook de la comunitat catalana informaran puntualment que en Marc és fa savi. Però per contrapartida, quan aquí ja sigui 26 de setembre, un dia com qualsevol altre, encara puc trobar-me catalans felicitant-me fins les 11 del matí del dia següent ja que “allà” encara serà 25. I si encara vull anar més enllà, puc trobar-me peruans que ho poden arribar a fer fins les meves 6 de la tarda del dia 26.

De manera que si procuro veure l’anècdota horària des d’un punt de vista més optimista, puc trobar-me amb un aniversari de 42 hores…

Però sigui com sigui, si convoco festa d’aniversari tindré la sensació que serà curta. Casundé!

Demà és l’últim dia d’en Charlie, la Ria i en Markus al país. Quin drama. Demà us ho explico. De moment, us adjunto una foto que avui ha fet en Markus mentre visitava l’Skytower. M’ha trucat per informar-me de la seva ubicació i tot seguit m’ha demanat sortir al balcó per fer-me una foto a la distància. I jo, com no podia ser d’una altra manera, us l’adjunto.

Si conteu des del punt més alt de l’edifici, baixeu 5 plantes i a l’alçada d’on acaben aquests dos pisos que hi ha de més, amb pantaló de pijama i xandall negre, un servidor.

Jo.

Anuncis

4 pensaments sobre “Què desgraciat…

Deixa un comentari

