La primavera els mocs m’altera

Sense avisar, de cop i volta, les al·lèrgies a la primavera s’han despertat al meu organisme. Ahir em trobava malament i vaig automedicar-me amb un Iboprufeno, però ha estat avui quan he caigut en que el meu malestar era producte de l’arribada d’aquesta estació de l’any tan fantàsticament rebutjada pel meu cos. Però tranquils, he trobat les pastilles que menjava per la picor produïda per les puces i espero notar els seus efectes en les properes hores.

Mocs amunt, mocs avall. És un no parar. La fugida de Catalunya a finals de gener m’havia estalviat una primavera, però ves per on, m’ha acabat trobant. Porto 24 hores pèssimes i la classe d’avui ha estat un suplici amb tanta circulació al meu nas. El pitjor és que no hi ha embús, sinó un transit fluid que regalima a la que et descuides un instant.

Més enllà d’això, destacar un gran paper al test setmanal amb una mitjana de 89% i també un Gabriel molt més centrat en aquest nou curs de preparació del CAE. Sembla que aquest curs pot, realment, ajudar a passar l’examen del proper 9 de desembre.

L’altra notícia del dia ha estat en Brad. Què gran el tio.

M’explico. Abans de marxar, en Charlie, li va regalar una samarreta que avui, divendres de pub, ha vestit amb orgull. A la samarreta hi apareix ell en una posició una mica religiosa i al seu voltant 10 amics seus; l’Adrià, en Charlie, la Chalita, en Piotr, en Leo, En Mikael, la Bora, la Ria, en Markus i jo (en aquest ordre). La foto ha estat inevitable.

El “feel free to shout” és una de les frases més d’en Brad quan, a classe, acaba una qualsevol explicació amb un: “i si teniu preguntes, senti-ho-vos lliure de cridar-les

I ara, si em permeteu, vaig a buscar un kleenex.

Fins demà!

Anuncis

4 pensaments sobre “La primavera els mocs m’altera

  1. Good day good day..!!!
    Marc’s news?…..Charlie’s news? ….Piotr’s news?……Chalita’s news?

    Feel free to shout..!! otherwise guys..!!! See you tomorrow..!

    my sweet class ever..!! :-)

    PS. Szymanski’s hair is significant..! hahaha

    and take care of yourself for the allergy.. Cheers cheers

    • Chalita! Thanks for ur comment!
      Marc news, as u can see, a lot… about Charlie, Piotr and urs.. no idea!
      About my allergy, i’m taking bed bugs pills, so nice and useful!

Deixa un comentari

