Auckland gris

Si m’heu llegit més d’un parell de vegades haureu vist que pocs dies escric coses negatives. Sóc bastant propens a buscar el cantó positiu a tot el que visc a Auckland, però hi ha dies sense gaire història que acompanyats d’un temps completament descolorit dificulten, molt, aquesta tasca.

Auckland, avui… cap a les sis de la tarda

La setmana ha començat amb presses. Em volia llevar per veure el Barça, però no he pogut, m’he quedat completament adormit i no només m’he perdut el partit contra l’Sporting, sinó que he hagut de córrer per arribar a temps a classe. A destacar, l’ascens de la Ji Hye a Advanced, nova companya de classe!

No sé què ha esmorzat avui en Gabriel (teacher), però a les nou del matí portava un ritme bestial. Gairebé m’explota el cap. Si no fos pel descans de les 10.45 el meu crani estaria ara mateix escampat per la quarta planta de l’edifici d’LSI.

Si bé al matí el clima era horrorós, a la tarda ha estat terrible. Extremadament terrible. Gris, gris, molt gris.

Així que en una tarda de primavera on toca quedar-se tancat a casa, què millor que actualitzar el bloc i aprofitar per adjuntar una mica de material audiovisual al bloc. Avui, si us voleu fer una idea de com he amenitzat la meva tarda, podeu escoltar les cançons que us adjunto i que devia des de fa molt temps a Brad’s Music* i, si teniu temps, us recomano un curtmetratge dirigit per Sean Penn. Són 10 minutets, us adjunto el video amb subtítols. Recomanació d’en Charlie que faig meva.

*actualitzat Brad’s Music des d’agost a octubre… 10 cançons!

Sean Penn. 11’09”01. Una altra manera de veure els atemptats de l’11-S… sens dubte!

Per cert, he actualitzat el Who is Who!!!

Anuncis

2 pensaments sobre “Auckland gris

Deixa un comentari

