I vosaltres, què?

Quan la rutina es comença a fer rutinària, m’assec davant de l’ordinador i penso: “què puc escriure avui? Tampoc he fet res especial… escola, cafè, dinar, migdiada, passeig i a casa altra vegada”. Llavors em poso a rumiar si hi ha alguna reflexió sobre el país, la gent, l’escola, els amics o alguna cosa estúpida i intranscendent que em vingui de gust comentar. Si tot i això no em ve cap idea a la ment, començo a divagar sobre què m’explicaríeu vosaltres. I, al final, se m’envà el Sant al cel i no publico res.

La meva setmana per aquestes terres està sent bastant d’estar per casa. A més, des de dilluns no deixa de ploure. A Catalunya, al maig, cada dia un raig. Aquí a l’octubre, cada dia un raig. El problema és que al setembre, agost, novembre, febrer, maig, juny… també t’hi pots trobar.

Què més… sabíeu que em queden 7 setmanes a l’escola? Això no és res!!!

Ah! Hi ha una cosa que no sabeu. Des de fa gairebé dues setmanes, vivim quatre al pis. La Nathalia, la xicota d’en Caio, s’ha mudat amb nosaltres. Només ocupen una habitació i ens estalviem uns quants dòlars cada setmana… és perfecte! A més, no ens molestem a la dutxa i dinem en hores diferents, o sigui que a la cuina tampoc hi tenim batalles… el problema és que a mi i a la Sue ens toca dormir més sovint al matalàs.

Així que res… us deixo preguntant-me què esteu fent tots vosaltres. A casa? Treballant? Dormint? Fumant? Jugant al pòquer? Buscant feina? Fent un cafè? Estudiant? Badallant? Tocant la guitarra? Llegiu aquest post nus? No sé… tinc una ment molt àgil.

Demà, tarda de pub. Per fi, divendres!

Anuncis

14 pensaments sobre “I vosaltres, què?

  1. Jo estic a la ràdio…menjo una suculenta palmera de xocolata…això si amb una sola mà…no vull pringar el ratolí…és el més excitant del dia…avui tinc molta feineta…bueno un petó carinyo….
    Per cert, una dada curiosa. Tot i que ja fa molt que no passes per casa, encara no he aconseguit fer una truita sense pensar en tu. Raro,no?

    • Dalmau, ets molt de fleca.
      Pel que fa a la truita de patates, un privilegi. Jo, quan les cuino, també penso en tu (i en porto moltes des de que sóc aquí! 2 com a mínim!!!)

  2. Entenc que l’onzena pregunta és la que em dirigeixes a mi. Però em sap greu decebre’t. A partir de la segona setmana d’octubre m’acostumo a tapar una mica. Fa uns anys ho feia ja a partir de mitjans de setembre. Coses del canvi climàtic. En tot cas, només portu uns pantalons curts del Barça. El tors crec que el podré lluir fins novembre. I res, com pots comprovar avui he matinat. Des que en Pep ens va dir que si ens aixecàbem aviat seríem imparables, ara m’ha donat per matinar. Avui, 11.23 h. Estic esmorzant uns cereals (Country Crisp, marca Jordans) molt recomanables. Després tinc un partit amistós contra els del diari Ara i aniré a dinar al Guixot, un tresor en ple Raval. I cap a les 16.00 h ja aniré a la redacció a escriure alguna mentida i a la nit, birrot. El típic dijous, vaja. Per cert, dissabte, barbacoa kiwi a Gavà. Es veu que aquí a Catalunya també se’n fan…

  3. Jo avui faig festa perquè vaig treballar el cap de setmana passat Aprofito per anar a comprar cortines amb la meva mare i fer feines de la casa, ja saps com m’agrada netejar!!!!jejeje!!!Per la resta tot segueix igual, l’únic que amb l’apropament inevitable de les eleccions casa dia tenim més feina, però vaja, això diuen que és bo no?? Et trobem a faltar, a veure si quedem algun dia no? Un dia d’aquests que la Cris faci truita de patates!Un petó molt gran carinyo, fins aviat!!!

  4. Tard, però em toca a mi.
    Jo estic treballant, com no, i que duri. Això sí, fent badalls perquè des que, com diu en Tajat, en Guardiola ens va dir que ens havíem de llevar d’hora, que entro a treballar a les 7.30h i no de broma, de debó.
    Fa dies que no toco la guitarra, no trobo mai el moment. NI jugo al póker, però faig puzzles.
    No hi ha dia que no pensi en tu, no exclusivament, és clar. Ara a veure si hi haurà qui tindrà gelos!
    També tinc ganes de… donar-te un petó, així que no serveix l’skype, hauràs de venir.
    Apa, esperant el teu següent post.
    Muaks!

  5. Vaig tard, recomanacions del metge, u know! m’he connectat un moment i ara marxo corrents, abans que se’m cremin les retines…
    Vida molt avorrida, com a mínim fins la setmana vinent, espero que s’animi una mica sinó moriré d’avorriment literalment!
    una abraçada vividor!

  6. Bona nit Fonoll! Aqui ara i tard per respondre (22 d’octubre) de dissabte. M’he aixecat tardet, cap a les 11h i he sortit a córrer 30 minuts. Una ara ha d’estar en forma no? Matino molt entre setmana. El despertador ja sona a les 6.30h i a les 7 em passen a buscar (comparteixo cotxe fins a Mollet). Ara em poso el dia dels teus posts i després poca coa, dia de descans i relax. Aqui el fred ja es comença a notar amb força.. ggrrrrrr

    Una abraçada gegant guapo

Deixa un comentari

