Quan la moda em supera / When fashion is too much for me

Post in english, after the picture!
_______________________________________________________________

De moda hi entenc poc. Pràcticament gens. M’acusen de vestir una samarreta amb un indi gay i des de que tinc raó de ser mai he estat un exemple a seguir pel que fa a aquest assumpte. Tampoc m’ha importat gaire i el meu coneixement sobre el tema ha estat bastant limitat a observar i valorar. Sense base de coneixement, senzillament a cop d’ull.

Però del que sí que hi entenc és de ceguera. Les meves 5 diòptries (per ull) m’acrediten a valorar la molèstia que suposa vestir ulleres. La tocada de nassos que és haver d’estar pendent de les ulleres dels nassos i de tots els problemes que suposa. De manera que quan la moda, la ceguera, i la cirurgia ocular es reuneixen, em veig capacitat per criticar.

La Sue, la meva companya de pis, tenia miopia. Doncs bé, com que portar ulleres no li era còmode, va decidir operar-se la vista. Els seus pares li van pagar l’operació i d’un dia per l’altre, la Sue va deixar de necessitar les lents. Quina alegria! Quina sort!

Doncs bé. Ara resulta que la Sue es posa ulleres. Ulleres amb vidres inútils, perquè clar, no els necessita. Però diu que ho fa per “moda”. Perquè això de portar ulleres inútils ara es porta. Collons! Clar que es porta, però llavors, per què nassos t’operes???

Per colmo, les ulleres són lletges a matar.

Res més, estic indignat. Vaig a beure unes Tui per rebaixar l’excitament.

Bona nit companys!

_______________________________________________________________

Hello, my name is Sue. I don’t need glasses, but I’m using them.
Hola! Sóc la Sue, no necessito ulleres, però ves per on, en faig servir!
_______________________________________________________________

I’m not a fashion expert. Actually I don’t know much about it. People say that I use to wear a green t shirt with a gay indian in it, and since I have common sense, I havn’t been an example to follow about fasion issues. Anyway, I’ve never been really worried about my shortage of knowledge about this topic and I based my opinion about it in how people look with their clothes.

However I do understand about blindness. My 5 diopters allow me to analise how annoying is to wear glasses. How disturbing is to have to be aware about this bothering tool. So when fashion, blindness and eye surgery meet all together, I feel capable to criticise it.

Sue, my flatmate, had myopia. Therefore, because wearing glasses was unconfortable, she decided to go to the doctor to have surgery. Her parents paid a beautiful operation and overnight she stopped using glasses. Such a lucky girl, isn’t she?

Well… that’s not the end of the story. What happens is that nowadays Sue’s using glasses. Not lenses, just glasses, because she doesn’t need graduated glasses. The fact is that she says that she is using glasses because of the fashion. A fashion that makes people using glasses without lenses. Stupid, yes, but which fashion is not? But my querie is, if you are going to use glasses anyway, why the hell would you go to the surgeon?

And if this wasn’t enough, the glasses that Sue is using are extremely ugly.

That’s all, i’m upset about it. Let’s drink some Tui to drop my exitement down.

Good night mates!

Anuncis

11 pensaments sobre “Quan la moda em supera / When fashion is too much for me

  1. La Sue està guapa amb aquestes ulleres. Tu i en Clos, en canvi, sembleu uns catetos quan us poseu les ulleres de culo botella…

  2. hm.. I would say that Europeans and Asians always have different aspects..!! on behalf of a normal eye-sight person, sometimes i feel wanna wear glasses just to change my character or to look wise…

    Conversely, a person who has abnormal eye sight might feel annoying to rely on glasses all the time. So I can understand easily why you feel upset to see so… But she doesn’t wear it often, does she? I suggest taking it easy … :-)

    Cheers Cheers with Tui..! ^___^

    SUE..!!! I like your make up, by the way.

  3. odies llevar-te i que sigui el primer que busques, sortir de la platja i contar parasols per intentar situar-te, anar a la piscina i no haver de preguntar: quin carril està buit?, plou i es mullen, s’embafen, se’t claven al nas si t’adorms i les portes posades… i sincerament estic d’acord amb en Tajat: et queden fatal!
    Quan finalment aconsegueixes fer-les fora de la teva vida, perquè hauries de voler que tornin?? ja ho deia la meva iaia: lo que no sirve, se tira!

  4. Marc, és cosa de la moda. La teva amiga Sue m’imagino que aquesta ulleres genial que du i que a opinió meva li queden molt bé no crec que les porti tantes hores com duia las altres, les absolutament necessàries per caminar i fer múltiples activitats. Flicita-la i diga-li de part meva que té molt bon gust! ;)

Deixa un comentari

