Felicitat primaveral

Sí, no he anat a classe, i què? Sí, m’he llevat a les 11 del matí, i què? Sí, m’he limitat a caminar per una ciutat il·luminada per un sol meravellós, i què? I doncs, un dia esplèndid m’ha fet sacrificar un l’estudi per una fantàstica jornada sota el sol cancerigen d’Auckland. Un dia de felicitat primaveral, sens dubte.

El que deia, avui m’he limitat a exposar-me al sol, aquest bé de Déu tan benvingut com inèdit a aquestes kiwi-terres. M’he llevat quan la tercera lliçó d’en Gabriel ja havia començat i, sense pressa, m’he dutxat i he baixat a fer un cafè amb la Ji Hye. Destacar que la coreana marxa d’aquí menys de 48 hores cap al seu país. Nova Zelanda la trobarà a faltar. Jo també.

Hem anat al supermercat. He comprat mostassa, maionesa, cereals, dos caixetes de caramels, dos quilos d’arròs i a vosaltres no us importa ni un pepino. $27… uns 18€. Ja no sé si és car o normal, però cada cop que vaig a comprar em sento atracat. Potser és només una sensació, qui sap.

Per dinar, “omerice”, dinar coreà amb nom “anglès” fruit de la mescla de truita, “omelette”, i arròs, “rice”: omerice. No té cap misteri. És un plat d’arròs amb alguns vegetals cobert amb una truita francesa… bo en qualsevol cas.

A les 16 ja érem al pub amb la Sue i en Brad. El fet de ser al pub als divendres és fantàstic, sabeu allò de quan els divendres a la tarda estàs ocupat i llavors el cap de setmana sembla de 3 dies? Doncs això!

La cerveseta d’avui ha estat diferent. La primavera ens ha permès estar des de les 16 fins les 20 sota un solet fantàstic. Llavors ha estat hora de mudar-nos a l’interior del pub i seguir fent-la petar fins les onze de la nit. Genial.

Us deixo quatre fotos que he fet aquesta tarda… heu d’interpretar la meva felicitat!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

I si les vols veure en pantalla completa i amb comentaris, clica aquí i fes F11!!!

Anuncis

6 pensaments sobre “Felicitat primaveral

  1. cal dir que avui és l’estiuet de sant martí i que segurament tenim el mateix temps que tu!!! aquest matí anava amb màniga curta!!!

  2. Però… per què no has anat a classe? per fer el vago? no ho entenc. Si hi ha plan, vale, però per no fer res…
    En fi. Et falta molt poc! ànims!

Deixa un comentari

