CAE, anem pel bon camí…

Quan vaig cometre l’estupidesa de contractar 10 mesos d’estudis a LSI vaig incorporar un curs de preparació per un examen anomenat CAE. El “Certificate in Advanced of English” serveix per demostrar que el teu anglès és, com diu el mateix certificat, avançat. El fet és que quan vaig arribar a LSI, el meu anglès, d’avançat, en tenia poc. Però ves per on, després de més de 1000 hores de classe, sembla que ha agafat forma.

Ahir vam dedicar tot el dia lectiu a simular un examen de CAE, complet, 4 hores i mitja de test, una marató. Doncs bé, el resultat ha estat prou satisfactori. Per obtenir el certificat (que no tinc ni idea de per què em servirà), haig d’aprovar amb un 60%. I jo, xulo de mi, he aconseguit un 75%, que no només em donaria el certificat, sinó que ho faria amb una B, de “Buah!”. Ara bé, un 74% és una C, de manera que la meva B és agafada molt en pinces.

Seguiré treballant duríssim (com sabeu no paro) per aconseguir la B el proper 7-D.

 

2 thoughts on “CAE, anem pel bon camí…

  1. Evidentment et conformaràs amb una B, com sempre, malgrat fos possible treballar per una A. Vaja, que allò de “sóc el millor” és només de “boquilla”, a l’hora de la veritat, ets simplement un C i amb sort, potser un B. I sempre ha estat així, des del cole i ja no diguem des de l’insti.

    (això és pel teu comentari al meu post d’ahir)

Deixa un comentari

