Christmas Parade in Auckland

Màniga curta, sol d’estiu, diumenge, 27 de novembre, dues del migdia… sí amics, aquests són els ingredients de la rua de Nadal d’Auckland. Feeling molt estrany, la veritat. No us enganyaré pas, mentre feia temps perquè comences la rua, m’he menjat un caplippo de maduixa i pinya. Qualsevol diria que s’apropa el Nadal.

Des de fa 77 anys els grans magatzems “Farmers” organitzen la rua de Nadal a la ciutat d’Auckland. Doncs bé, avui era el dia per celebrar la del 2011. Mai havia estat a una “parade” d’aquesta mena, així que tot i que no m’ha semblat massa espectacular, m’he fet gràcia per ser una cosa nova… ara bé, com la cavalcada de Reis, res de res.

La Sue i jo hem quedat amb l’Stefan per veure la rua en qüestió. La resta de la gent amb la que em moc normalment havia anat a passar el cap de setmana a l’illa de Waiheke mentre jo, sense un ral, m’he quedat a la ciutat, estudiant (us imagineu?).

I aquí teniu el resultat d’una hora sota un sol de justícia:

Clica la imatge per veure l’àlbum sencer!

Demà, última setmana de classe abans del CAE.

Per cert, sóc a 17 dies de marxar al Japó. Ara, no penso canviar el nom al bloc.

I abans d’anar a dormir, heu de saber que hi ha hagut eleccions generals a Nova Zelanda. Tot igual, John Key seguirà sent el Primer Ministre del país, aquest cop amb un 48% dels vots.

Anuncis

8 pensaments sobre “Christmas Parade in Auckland

  1. no hi ha crisi a NZ… no? I sí, xoca que vegis la rua de Nadal prenent un gelat i en/amb màniga curta…
    I per curiositat, abans aquest senyor amb quant manava? és a dir, ha pujat o ha baixat?

Deixa un comentari

