El Marc més solidari

Sóc un home implicat en el món solidari. Tots ho sabeu. La meva darrera acció va ser invertir tres dòlars en una llauna de menjar per a la pobresa a canvi d’una entrada de cinema. Ahir, altre cop, el meu esperit més altruista va emergir a la superfície i vaig dipositar l’esgarrifant xifra de $20 a favor de la Creu Roja per l’Est de l’Àfrica.

La setmana passada l’Alba ens va proposar un pla per la nit del dissabte. El pla en qüestió era donar $20 a la Creu Roja a canvi d’una festa i 8 begudes. Després de rumiar-ho durant tota la setmana vaig pensar que era una bona oportunitat per ser solidari i, juntament amb en Roman, la Marie, en Tobias i l’Alba, ens vam apropar a un piset a gaudir de l’últim dissabte tots juntets a la ciutat.

La vam fer petar durant tota la nit, gaudint dels nostres “free drinks” a la terrasseta d’un pis gegant al centre de la ciutat. La veritat és que les festes al meu apartament són millors (la gent balla i tal) però a mi ja m’agrada aquesta ambient més relaxat.

En principi havia de ser una festa de disfresses, però jo ja en tenia prou per anar a un lloc ple de desconeguts com per, a més a més, anar-hi de Peter Pan. Així que res, em vaig incrustar unes banyes de cérvol al cap i avall que fa baixada!

I aquí us deixo les 4 fotos que ens vam fer…!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Feliç diumenge!

11 thoughts on “El Marc més solidari

  1. Amb la ingesta de litres de cervesa durant aquesta estada a NZ ja deus tenir la “Barriga cervecera”.
    On és la Coca Cola? (això si que és preocupant); només hi ha fotografies de cervesa, Jack Daniels, … no m’estranyaria que t’haguessis passat a la Pepsi: eeeeeeeccccccccccccsssssssssss!!!!!!!!!!!!!

  2. és curiós k trobis més adient/digne per portar a una casa plena de gent alcoholitzada que no coneixes unes banyes XXL que una disfressa de peter pan. no serà k no volies k et confonguessin amb un follet de st patrick’s i tenies por k se’t volguessin beure a tú?!?!?
    8 days left

  3. Mr Fonoll, the day you pay me the $20 for the donation, then you can say you are a charitable person. By the moment you are not!!! Don’t lie to the people trying to seem that you are a good person with a big heart!!! — El dia que em paguis el $20 llavors podràs dir que ets solidari. De moment res de res! No diguis mentides fent veure que ets bona persona!!

Deixa un comentari

