Bany al Bernabéu i Barbacoa al One Tree Hill

Seté clàssic viscut a les antípodes. Balanç prou positiu; un empat a Madrid la temporada passada, una classificació per la final de la Champions, una Supercopa d’Espanya a la butxaca i la victòria d’ahir. Amb mi a Nova Zelanda, el Barça només ha caigut derrotat a la final de la Copa del Rei. I tenint en compte que el Barça és republicà (no tenim la corona a l’escut com Madrid, Espanyol, Saragossa, Betis…) perd importància.

Les set vegades que el Barça i el Madrid s’han vist les cares durant el 2011, jo he estat lluny de casa. Memorable va ser la classificació per la final de la Champions, la recordo molt nítidament, amb l’Adrià i en Xavi. I ahir, acompanyat d’en Caio, la Nathalia, la Sue, la Jenny i la Satoko, vam anar a l’Albion, un dels únics llocs on es pot veure qualsevol partit del Barça a Auckland. A més, fan uns esmorzars prou bons i a bon preu (2 Salsitxes, 2 Hash browns, 2 ous i 2 llesques de pa torrat amb mantega per 4,50€)

Afició bastant repartida. Vaig arribar al pub amb 30 segons de retard i, per tant, em vaig perdre el gol del Madrid. Vaig sentir crits d’eufòria des de l’exterior… res comparats amb els que vaig fer jo amb els següents tres gols. Fa gràcia com un asiàtic qualsevol es pot sentir representat pel Madrid i embogir amb cada jugada. Estrany.

En qualsevol cas, victòria al sarró i genial inici del darrer diumenge a Auckland. El dia va continuar al One Tree Hill on, amb la Sue, en Caio, la Nathalia i el matrimoni Brad i Kanako amb la jove Emily vam fer una barbacoa aprofitant que no plovia. Sembla mentida quanta aigua pot caure en aquest país. En serio.

La barbacoa, molt bé. Si mai passeu per NZ i teniu temps, val la pena fer ús d’aquestes bbq’s públiques. No has ni de portar-hi fusta. Et plantes al parc del One Tree Hill, encens el foc i apa, a menjar. Genial. Si estigués aquí durant l’estiu, seria un fix a les instal·lacions del parc. Fantàstic.

I ara, 24 hores després, tinc el cap com un bombo per tot el tema Àsia. Marxo d’aquí 36 hores i em dóna la sensació que no tinc res fet. A veure com m’ho manego. De moment, tinc una rentadora donant voltes i m’he comprat un abric ben xulo per no morir glaçat a terres nord asiàtiques.

Així que, mentre vosaltres ronqueu, segueixo intentant posar les meves pertinences dins la meva maleta dels xinos.

Feliç 12 del 12!

I aquí, l’últim àlbum des de NZ en aquest 2011. Clica la foto per veure’l sencer!
Last album from NZ this 2011. Click the picture too see it fully!

2 pensaments sobre “Bany al Bernabéu i Barbacoa al One Tree Hill

Deixa un comentari

