Soswaewon

Post in english, underneath the picture!!! See’u tomorrow!______________

Soswaewon és un jardí Coreà a les afores de Gwangju. Un riu que hi creua, canyes de bambú, construccions per a la meditació i històries de mestres de deixebles. Ens hi hem deixat caure durant el matí. A la tarda, sense gaire cosa més per fer a la ciutat, hem fet un cafè exquisit per obrir la gana i donar pas a un Pork Cutlet. Estic menjant massa… què hi farem.

Avui m’haureu de disculpar però vaig amb presses. Demà ens hem de llevar a les 8 del matí per començar un viatge de 4 dies per la costa sud i sud est de la península, de manera que cal anar a dormir aviat i els rotllos que genero cada dia em farien anar al llit a les tantes.

Així que us deixo les fotos i us deixo imaginar què tal m’ha anat del dia. Gandul? Tenint en compte que porto 1 any i 2 mesos viatjant en comptes de treballar… potser sí. O no?

Full album, click the Pic!!! /// Àlbum complet: Clica la foto!!!

Soswaewon is a Korean garden next to Gwangju. A river throughout the place, bamboo, meditation houses and tales about masters and disciples. We spent our last morning in Gwangju there. In the afternoon, without much to do left, we had an awesome cup of coffee to open our appetite. We had pork cutlet for dinner. I know I’m eating to much but, what can I do?

Today you’ll have to excuse me but I’m in a hurry. Tomorrow we gotta get up at 8am to start a trip across the south and south west coast of the Korean peninsula… therfore, we need to sleep soon to recover our energies. My daily tirade would make me going to the bed to late.

So I leave here my pics and you can imagine how my day has been. Lazy guy? Considering that instead of working I’ve been traveling for the last year and two months… yes, maybe yes!

Anuncis

2 pensaments sobre “Soswaewon

  1. Tot això del est asiàtic a tú et deu agradar molt i jo que me n’alegro, però és que a mi em va més la vida occidental i tot això del que parles està molt bé i del que deus apendre molt, …..
    Que disfrutis i gaudeixis de tot i sobretot de la companyia, és una sort anar trobant amicsi companys pel món.
    Bye bye.

    • Jo també sóc més de vida occidental. Però això no treu que m’apassioni conèixer una cultura totalment diferent. Està immers en aquests països durant un parell de mesos és una experiència fantàstica per entendre com és la gent que viu tant lluny de nosaltres.
      Val la pena!

Deixa un comentari

