Vida diària

El dia a dia de Tailàndia és fantàstic. Ara us ho explico amb més detall, però bàsicament des de que sóc a Phuket tinc una vida bastant de luxe. Dormo en hotels, tinc moto, dino i sopo cada dia de restaurant, vaig al cine, vaig a la platja… no sé, bona vida diria jo. A més a més vaig a classe, tampoc ho oblidéssim.

Deixeu-me explicar a què es deuen els meus luxes i entendreu el motiu que m’ha portat a gaudir-ne.

Hotels a Tailàndia
Com sabeu una habitació d’hotel per només una persona sol ser cara. Bé, estic pagant 10€ la nit. Si feu números veure que podria viure en un hotel tota la meva vida per 300€ al mes. Que t’endrecin l’habitació, et facin el llit i et netegin el lavabo amb les facilitats afegides de tenir nevera, tele amb satèl·lit (veig TVE) i ser a 5 minuts amb moto del centre de la ciutat ben bé que ho valen.

Moto a Tailàndia
Podria moure’m amb bus o taxi, cert. Però des del primer dia que vaig arribar a Phuket em moc amb una Honda 125cc. Motiu, em cobren 3,75€ al dia i la benzina va a 0,75€ el litre. Sorprenent que quan la vaig llogar no em demanessin el carnet de conduir, tot sigui dit. També cal remarcar que no tinc assegurança, espero no atropellar ningú.

Menjar (sempre) de restaurants
Quan em permeto una nit de luxe vaig a un restaurant que es diu “Jeffer”. Fan un pollastre a  la planxa exquisit i l’acompanyen d’amanida, patates fregides i una altra peça de carn o peix. Jo hi afegeixo una coca cola. Aquest sopar (o dinar) de luxe, em costa 3,5€. Per això no m’ho permeto gaire sovint. Normalment dino a un restaurant més petitet on em fan una bona ració d’arròs fregit amb sèpia. La Coca Cola, la mateixa. Aquest segon menú em costa 1,5€. I és exquisit.

Cine a Tailàndia
No sóc un expert del cinema però m’agrada anar al cine. El dimecres és el dia de l’espectador i és quan aprofito per deixar-m’hi caure. L’entrada, 2€. Si pago 0,50€ més tinc dret a un seient més ample i si entre dues persones paguem 10€, tenim accés a un sofà ben ample des d’on gaudir la pel·lícula al 100%. Aquí Phuket hi vaig sol i per tant, de sofà res de res. Ah, i Phuket, al ser un lloc molt turístic el cinema és un 25% més car. A Bangkok, el dia de l’espectador val 1,50€. Dies normals, el doble.

Realment, la rutina a preu tailandès és fantàstica. Veniu?

2 pensaments sobre “Vida diària

  1. Doncs mira, aquí les coses cada dia sembla que estan pitjor. Retallades a tort i a dret. Potser ens plantegem el viatge.

    Saps com està per aquí el tema educatiu? Per les nenes i tal

    :-)

    • Tailàndia… gran alternativa. Ara, és més de plan jubilació que no de plan anem a fer créixer els nostres nens. Les escoles privades molt bé, les públiques… no són una aposta gaire segura.

      Sempre podeu passar-vos.hi de vacances per veure-ho en primera mà. Aquí em teniu!

      :-)

Deixa un comentari

