Kuala Lumpur II

Post in english, after the picture!!!________________________________

Abans d’arribar a Malàisia vaig buscar una mica d’informació. Murri, ho sé. Vaig veure que el país és espectacular, però que Kuala Lumpur tampoc és que doni per tres dies de turisme a jornada completa. Degut al poc temps al país i al baix pressupost (viatge bitllets inclosos 175€) vaig buscar alternatives a la ciutat. Una de les atraccions que em va cridar l’atenció van ser les Batu Caves, unes coves al nord de Kuala Lumpur. I allà vaig anar a petar diumenge.

Fa poc més d’un parell de mesos vaig ser a Jejudo (Korea). Allà vaig visitar les coves més increïbles que he vist a la meva vida, Manjanggul. Les de diumenge van estar bé, però clar… ja m’havien donat a tastar el millor. Vaig mirar d’apreciar les coses úniques de l’indret. Monos saltant al voltant meu, cultura Índia a tot arreu, llocs de pregària dins les coves, calor insultant…

Sota 35º vaig haver de pujar 272 esglaons  per accedir a les coves. Quan pensava que em podia auto-anomenar “heroi” em vaig creuar amb una senyora de 80 anys pujant escales una a una, sense calçat, amb roba llarga i unes rastes de, no exagero, un mínim de dos metres de llarg. Ella sí que és una heroïna.

La tornada a la ciutat va ser abans del previst, de manera que vaig tenir temps per seguir caminant durant la tarda. Vaig dedicar-la a la plaça de la independència, on hi ha una asta de bandera de 100 metres d’alt amb una bandera malaia onejant. Des d’allà, llarg passeig fins a la Mesquita Nacional on a l’entrada em van fer la típica pregunta: “ets muslim?”. Reconec que no va ser la primera vegada a la vida que em van formular aquesta pregunta. Almenys aquest cop no ho van fer en àrab.

La nit va acabar quan portava un quart d’hora caminant per China Town per culpa d’un ruixat… tornada a l’hotel i penitència a les molles folrades amb tela per ser anomenades matalàs.

Click the pic = FULL ALBUM! / Cliques la foto = àlbum complet!

Before going to Malaysia I searched for some information. So smart, I know. I realised that the country itself was amazing but on the other hand, Kuala Lumpur didn’t have enough to offer for a three day of full time tourist activity. So, considering my tight budget I looked for some urban alternatives. One attraction that did attract me was the Batu Caves, in northern Kuala Lumpur. There I ended up on sunday.

Roughly two months ago I was in Jejudo (Korea). There I had the chance to visit the most amazing caves I’ve ever visited in my life, Manjanggul. The ones from sunday were great, but still… I had tried the very best of caves before. Despite of it I tried to look for the uniqueness of the place. Monkeys jumping all around me, hindu stuff everywhere, shrines inside the caves, strong heat…

Under 35º I had to climb up to 272 steps to get to the caves. After reaching such an achievment I felt like a hero, but then I saw an 80 year old woman walking up to the caves without any shoes, with a long dress and with, no exageration, 2 meter dreadlocks. She was really the hero in that place.

I went back to the city before I expected thus I had time to stroll around during the afternoon. I invested my time at the independence square first, where a 100 meter flagpole stands in the middle of the place. From there I went all the way to the National Mosque where, once again, someone asked me: “are u muslim?”. At least this time wasn’t in arabic.

My day finished because of a storm when I was trying to visit China Town at night. I just went back to my hotel to suffer with my string surface covered by some thin clothes pretending to be a matress.

Anuncis

5 pensaments sobre “Kuala Lumpur II

  1. Suposo que entre tsunamis i terratrèmols no has tingut temps per explicar coses… o potser només és mandra?
    (i jo que no podia fer comentaris! ara que torno a poder, uiiiiiii)

Deixa un comentari

