La meva primera alumna / My first student

Post in english, right after the pic!!!_______________________________

El dia ha arribat. Primer dia de pràctiques a Phuket on m’ha tocat ensenyar anglès a una nena de set anys de nom Mimí. Tímida, petita, intel·ligent i sense massa idea d’aquesta cosa estranya anomenada anglès. Normalment esperaríem que la lliçó hagués estat útil per a l’alumne, però en aquest cas és a mi a qui m’havia de servir. Primeres impressions, no tenir manera de comunicar-te en cap llengua comuna és un repte impressionant.

Ahir vaig patir el primer terratrèmol de la meva vida. Sí, potser hagués hagut de començar per aquí… El fet és que jo estava estirat al llit de l’hotel, suposadament estava preparant la meva classe d’avui, però en realitat estava mirant un capítol de Dexter. Coses meves. El fet és que de cop i volta l’hotel es va moure. Res, durant un segon tot va tremolar.

El primer que vaig fer va ser preguntar-me què estava passant. Un camió supergros passant per costat de l’hotel? Un tro? Massa hores davant el portàtil? I després vaig considerar l’opció terratrèmol. No vaig valorar la possibilitat de baixar a recepció ni coses d’aquestes perquè tampoc em va semblar un tremolor excessiu. Em vaig limitar a esperar que la xarxa m’informés. 40 minuts més tard rebia confirmació que havíem patit un petit terratrèmol de 5,2 graus. Una dada més que puc afegir a “altres” al meu CV.

La lliçó d’avui… interessant el lloc on he exercit de “mestre”. M’heu d’imaginar sobre l’asfalt d’un pàrquing una taula de càmping i dues cadires de plàstic. Així ha estat com he impartit la meva primera classe. El tema tractat, parts del cos. Com ja he dit no és tant important que la nena hagi après algo com que ho hagi fet jo.

Conclusió, queda molt camí per recórrer. Demà, segona presa.

Per cert, us adjunto les fotos del meu tercer i últim dia a Kuala Lumpur. Estaven pendents, ho sé. La visita, al Temple Xinès Thean Hou. Una joia a les afores de Kuala Lumpur.

If you click the pic: Full album /// Si cliques la foto: Àlbum complet!!!

The day has come. My first training day in Phuket when I had to teach english is over. Myfirst student, a seven year old girl named Mimi. Shy, small, intelligent and with just an idea about what english is. Normally we should evaluate if the lesson has been useful for her, but actually that lesson had to be useful for me. My first impression, not having a common language to communicate with a student is an amazing challenge.

Yesterday I experienced “my first earthquake”. Mmmh… yes, maybe that should have been the first sentence of my post… Anyway, I was lying on bed. I was supposed to be preparing my lesson plan for today’s class but I wasn’t, I was watching one episode of Dexter. This is me. So suddenly the hotel moved, not long, not really strong, but for one second, the hotel was shaking.

The first thing I did was, obviously, ask to myself what was going on. Maybe a giant truck passed in front of the hotel really fast? A thunder? Too many hours in front of my laptop? Then I considered the earthquake option. I didn’t think about going to the hotel reception because the shaking thing hadn’t been that strong. So I continued watching Dexter untill 40′ later I saw on internet that a 5,2 quake had happened. Nice. I’ll add this “life experience” on my CV.

About today’s lesson. Interesting location for a first teaching attempt. Parking place, caming table and plastic chairs. That was pretty much all I had. So I did my best with my student, hope she enjoyed. We talked about body parts… as I said, the main point of the lesson was to give me a first impression of this world teaching thing. And that was… “gotta improve!”.

Tomorrow afternoon, second attempt!

By the way, here there are some pics about my last day in Kuala Lumpur, I owed them! I visited a chinese temple in the city (Thean Hou). Great!

Anuncis

2 pensaments sobre “La meva primera alumna / My first student

  1. Si necessites ajuda, aquest camp se’m dóna bé… bé, l’anglès no gaire, però això de mestre és universal. Si vols, hi ha una cançó en anglès per treballar algunes parts del cos, es fa amb mimica tocant la part que cantes i als nens i nenes els agrada molt!

    (El vídeo és vergonyós, però la idea és aquesta…)

Deixa un comentari

