Petita reflexió

Jo tenia 15 anys, eren temps de bonança econòmica, els meus companys quillos de classe deixaven la ESO per treballar en el totxo i el Barça tenia una sola Copa d’Europa. Jo, encara canviant la veu però amb tan pèl a les cames com avui en dia, reflexionava. L’any 2000 havia arribat.

I sabeu quina és una de les primeres coses que vaig pensar quan l’any 2000 va treure el nas pel calendari? No. No té res a veure amb l’efecte 2000. El que vaig pensar va ser: “Què fort. Ara està naixent gent que mai haurà viscut al segle XX. Quina cosa més heavy… ser d’un segle diferent que altres persones amb les que comparteixes carrers”.

La meva reflexió seguia “què seran aquests individus? aquests éssers humans desconeixedors en primera persona del S.XX… què seran? seran ordinadors amb cervells? si jo em considero generació “internet” què seran ells???”

Doncs bé. Avui aquesta reflexió m’ha vingut a la ment.

Aquells nats l’any 2000 no són altre cosa que els meus alumnes.

M’ho diuen quan tinc 15 anys i, us ho prometo, no m’ho crec. Jo volia ser Buenafuente.

Anuncis

2 pensaments sobre “Petita reflexió

  1. Jajaja!!!ma fet molta gràcia…ens fem grans amic meu…l’altre dia vam mantenir una conversa similar amb l’albert i vam quedar perplexes quan vam veure l’any en què es van estrenar pelis com Independence day o Jurasic Park…

Deixa un comentari

