Rubik’s

In english, after the videos!!!____________________________________

Alguns em direu freak. Uns altres burro. El fet és que fa tot just un any vaig voler aprendre com solucionar els famosos cubs de Rubik. Per què? Perquè vaig veure com la Xalita el resolia en cosa d’un minut. Així que amb una mica de paciència i amb les meves pianístiques mans, em vaig posar mans a la obra. Ara, un any després, me les arreglo prou bé per acabar els cubs de 3×3 i fins a 7×7. Freak? Nah… Però cert és que he tingut bastant temps lliure.

El fet és que mentre aprenia a solucionar cubs, em vaig limitar a buscar vídeos que m’ensenyessin el mètode i el cert és que no vaig trobar vídeos en català. Total, vaig aprendre’n en anglès, ves quina cosa.

Però com que sóc molt així com sóc, he decidit crear els meus propis tutorials. La primera saga de tutorials per solucionar cubs de rubik en català. Des del bàsic i famós 3×3 fins al menys comú 7×7.

Anem a pams. Aquí, en directe i en exclusiva, el tutorial Fonoll per resoldre el Rubik’s 3×3.

Bona nit!!!

People, you know in New Zealand I learnt how to solve the famous Rubik’s cube. Well… the thing is that in New Zealand I could learn from Chalita, who introduced me to the dark side. But once she was gone, I had to learn by myself. And I did it. Quite well. Enough well to, one year later, be able to solve cubes from 3×3 to 7×7.

Nevertheless, I never could find a tutorial in catalan on youtube. And you also know how I am about my language and my country. So I felt kind of obligation to create the first series of tutorials in catalan to solve the cube. I know you won’t understand a word, but I actually don’t care cos if you speak english, you’ve got hundreds of awesome tutorials to learn how to do it.

Anyway, today, the relesase of the first video. The rest, soon (if internet lets me).

Anuncis

2 pensaments sobre “Rubik’s

  1. Menys mal! perquè ja he oblidat com fer-lo… Posaré l’enllaç a la web d’uededrac, amb el teu permís, és clar!

Deixa un comentari

