Menys de dos mesos

Això és el que em queda per sortir del país. I sembla mentida perquè entremig encara haig de fer moltíssimes coses. Acabar el semestre a l’escola, rebre les visites de la Bora i la Ria, viatjar per Tailàndia, vendre la moto, deixar el pis… moltes coses!

Sigui com sigui estic gaudint dels meus últims 10 dies de professor. Aquesta setmana he preparat als meus estimats alumnes una mena d’examen amb tot el que hem anat fent les últimes setmanes i m’ho passo pipa. Només haig de fer de controlador amb un grapat de papers a la mà disposats en forma de con i amenaçant amb utilitzar-lo com a arma blanca.

No us enganyaré, els vailets de més mal plec s’han endut algun que altre cop de paper. Quina satisfacció. Aniré a l’infern, ho sé. Però hi aniré somrient.

I al vespre he sopat com un senyor i culminat amb un Magnum Frac. Aquí valen 1€. No recordo quan en pagava a Cardedeu, però segur que més.

Per cert, feu un exercici d’imaginació. Imagineu que aneu a sopar vosaltres i la vostra parella a un restaurant local. Cadascú es demana un segon plat i un refresc. Demaneu el compte, pagueu amb un bitllet de 2,5€ i us tornen canvi. Seria fort eh? Doncs res, benvinguts a Tailàndia. M’encanta.

Anuncis

4 pensaments sobre “Menys de dos mesos

Deixa un comentari

