Divendres de pel·lícula!

No vull dir que m’ho hagi passat genial, que també, el que vull dir és que avui hem tingut la promoció d’una pel·lícula tailandesa a l’escola. Ha estat curiós… el film, de nom menys complicat que l’escola, és el “Yak: The Giant King”, una peli d’animació feta “a casa” que s’estrena el mes que ve. Resum, dia de gresca a l’escola.

Jo esperava tranquil·lament que fossin les 12.40 per començar la meva última lliçó de la setmana. Una vegada més no havia estat informat que no tenia classe perquè l’escola tenia altres plans pels xavals.

En qualsevol cas, aquest cop tenia la càmera a l’escola ja que he estat filmant els meus alumnes per un treball, així que avui tinc documents gràfics del que hem fet des de tres quarts d’una fins gairebé les tres de la tarda.

Un equip de promoció de la pel·lícula “Yak: The Giant King” ha vingut a l’escola i han organitzat un parell d’activitats pels alumnes. La més interessant, 6 alumnes estirant una corda lligada a un camió per moure’l el més ràpidament possible fins a la meta. Altres reptes, ballar el Gangnam style, la música de moda al món mundial. Ben entretingut tot plegat.

Aquí, les fotos!

Clica la foto per anar a l’àlbum!

Anuncis

2 pensaments sobre “Divendres de pel·lícula!

  1. Uooooo!!! Han trigat molt a moure la furgo???? Amb la meva força amb 2 nens i 2 segons n’hagués tingut prou ;)

Deixa un comentari

