Fent la pamparruana / Fooling around

Pèrdua de temps. Aquest és el sentiment que corre per les meves venes, i no m’agrada. Gens. Des d’avui mateix, estic sense feina però amb feina. Què vol dir això? Doncs que el meu contracte laboral no acaba fins el proper 28 de setembre, però fins llavors no tinc absolutament res a fer a l’escola. Ni classes, ni estudiants, ni tan sols paperassa, res.

I jo aquí, al departament d’anglès perdent el temps, navegant sense rumb per l’oceà d’internet…

Normalment em seria igual, però tenint en compte que ahir va arribar la Bora des de Corea del Sud, el cert és que em faria més gràcia estar ensenyant-li Bangkok que no pas perdent el temps davant l’ordinador.

Sigui com sigui, una setmana i seré lliure i de vacances. Com als vells temps!

_________________________________________________________________________

That’s my feeling. I’ve got nothing to do and I hate that. From today, I have absolutely nothing to do at school but I still have to come here until next Friday because my contract says so. No classes, no students, nothing! Not even paperwork.

Sometimes I waste time and I don’t really mind it, why? Well, in some occasions, I enjoy wasting time… so, I guess if you enjoy wasting your time you are actually not wasting it. Whatever, the fact is that right now I could be showing Bangkok to Bora, who got to Bangkok last night. Instead, I’m surfing the net, aimlessly.

The positive thought, in one week I’ll be done and on holidays. Like the old days! Let’s wait for that!

Anuncis

Deixa un comentari

