Singapur

Res de l’altre món. Que consti que sóc el típic al que no li importa visitar llocs avorrits o poc interessants. Sóc com el paio que li agrada el cinema i després d’una pel·lícula no del tot atractiva no es penedeix pas d’haver-la vist. El que vull dir és Singapur no és un lloc per anar-hi de vacances, però en cas de parada per canviar vols, mereix una visita, com qualsevol altre lloc del planeta.

És car. I jo sóc pobre. Imagino que visitar Singapur amb diners és una altra història. Diria que Singapur és la Mònaco del sud est asiàtic. Gastar-se 15 euros per pujar al sostre d’un edifici, invertir-ne 50 per un sopar de categoria o 75 per un hotel com marquen els cànons no entra, mai, en els meus plans de viatge. Jo vaig aterrar a Singapur amb 80 dòlars sota el braç, uns 50€. Ei, vaig sobreviure 48 hores i encara em van sobrar 18€.

I aquí us deixo unes quantes fotos que vaig fer durant aquella “estona”.

Clica la foto!!!

 

Anuncis

Deixa un comentari

