El canvi de pis

No sé si n’esteu al cas, però no estic còmode vivint a on ho estic fent. Comparteixo pis amb la Xalita i dues noies més, del Vietnam. Vaig signar un contracte per ser aquí durant 3 mesos però porto tres setmanes i estic a punt de saltar pel balcó. Tant és així que he (hem) decidit marxar d’aquest pis. Motius bàsics… soroll per part de les vietnamites i sentiment d’estar vivint a casa d’algú altre en comptes de a un pis compartit.

Així que a partir de dimecres que ve viuré 5 pisos més amunt. Em trasllado de la setena planta a la onzena i, malauradament, seguiré sense veure l’Skytower des del balcó. Tenia una proposta per mudar-me al 12è pis amb millors vistes i mateix preu, però les condicions de vida al pis finalment escollit fan més bona pinta.

IMG_1798Canvio de pis, per no d’edifici!

Compartiré pis amb només una persona més, un noi Palestí. Un tio que té el seu propi negoci a la ciutat, que mai és a casa i que serà fora de Nova Zelanda durant tot un mes. Per entendre’ns, des de finals de desembre fins a finals de gener viuré només amb la Xalita per un preu més que raonable considerant que vivim al centre d’Auckland, uns 600€ al mes entre tots dos. Enyoro el preu de lloguer de Tailàndia, però no hi puc fer res.

Tan aviat com sigui al nou pis us penjo fotos, que veureu que és una mica diferent d’on he estat vivint fins ara. Millor, diria jo.

Per cert, avui faré el meu primer torn de nit a l’Albion. Des de les 9 del vespre fins les 6 del matí. Feu unes pregàries.

Gràcies!

Anuncis

2 pensaments sobre “El canvi de pis

  1. Primer amb el vietcong i ara amb un palestí….no has troba’t un pis amb talibans? Apa treballa força i Bon Nadal !!!

    • Comparteixo molt més amb un Palestí que amb un tailbà que, per cert, és un afganès. :)
      A més, segut que he viscut amb catalans molt més conflictius a C10, sens dubte.

Deixa un comentari

