Adéu Nova Zelanda!!! /// Bye Bye New Zealand!!!

Post in English after the pic!!!_______________________________________________

Un d’aquells dies memorables. Avui fa un any deixava Nova Zelanda. Recordo molt nítidament aquell 14 de desembre perquè era el final d’una etapa memorable i l’inici d’un periple sense destí. La meva marxa de Nova Zelanda significava posar rumb cap en direcció desconeguda i amb un objectiu incert. Aquell 14 de desembre, el que havia de ser la meva experiència a les antípodes arribava al seu punt i final. No obstant, aquell va acabar sent, només, el seu “primer” punt i final.

Un any després, torno a ser a Nova Zelanda, amb una rutina diària completament diferent i amb un horitzó encara per definir. Tinc feina, però no durarà més de tres mesos, tinc pis, però em mudo d’aquí 5 dies i tinc vida, tot i que em costa compaginar-la amb la vida laboral. L’única cosa estable en la meva vida considerada per alguns com “vacances” és la Xalita, que es veu que encara no em coneix prou i m’aguanta com una campiona.

Però us enyoro, en serio… ;)

ala-avion

One of those memorable days. One year ago I was leaving New Zealand. I remember clearly that 14th of December because it was the end of a memorable “life stage” and the starting point of an adventure with an unknown destination. My departure from New Zealand meant the start of a personal new “trip” with uncertain goals. That 14th of December was supposed to be the end of my antipodes experience. However, it was just the first of the ends.

One year later I’m back here with a completely different daily routine and a horizon still quite blur. I have job, but it won’t last long; I have flat, but I’m moving in 5 days and I have life, although it’s kinda complicated make it fit into my working life. The only stable thing I have in my life is a little thai girl called “Xalita” who apparently doesn’t know me good enough and still deals with me with good manners. She’s a champion.

I just miss you guys… ;)

Anuncis

2 pensaments sobre “Adéu Nova Zelanda!!! /// Bye Bye New Zealand!!!

Deixa un comentari

