Converses surrealistes

Diumenge rebia un mail des de l’ambaixada on em vaig fer el passaport ara fa gairebé un any:

Feliz Navidad - fonoll.marc@gmail.com - Gmail - Google Chrome 26122012 170028.bmp

La meva resposta no es va fer esperar:

Feliz Navidad - fonoll.marc@gmail.com - Gmail - Google Chrome 26122012 170129.bmp Avui he rebut l’agraïment per tant sentits desitjos de felicitat,

Feliz Navidad - fonoll.marc@gmail.com - Gmail - Google Chrome 26122012 170157.bmp

Veieu com ens hi podem portar bé?

Incrèduls!

Anuncis

5 pensaments sobre “Converses surrealistes

  1. Jo mes aviat crec que no han entes els teus desitjos compartits per molts. Ells fan cas omis i aixi no hi ha problema. La resposta es ben clara, nomes et contesten la felicitacio de Nadal. Tenen un software especial que fa que el teu primer paragraf sigui il·legible per ulls de diplomatics.
    En que consisteix si no la diplomacia?.
    Suposo que deus poder llegir els diaris digitals espanyols. Ja veus com les gasten i aixo nomes es l’inici. Ara resulta que els catalans ens estem Batasunitzant….
    Ja m’agradaria estar en un pais civilitzat com NZ. Pels pocs dies que vaig estar de vacances vaig quedar enamorat del pais, dels ‘kiwis’ i de la seva forma de ser, amables, integradors i sobretot comprensius amb les altres formes de ser. Tot el contrari que aqui, on les descalificacions es el que mana.
    Perdona pel meeting, pero es que estic molt emprenyat al veure com som tractats aqui a casa nostra.
    Salutacions i Bon Any nou 2013.

      • Joan,
        La veritat és que aquesta va ser la meva reacció en veure la seva resposta on, ni tan sols es mencionava el que per ells hagués hagut d’estar interpretat, com a mínim, com un gag.
        Pel que fa al teu comentari sobre Nova Zelanda com a país amable i integrador, la veritat és que és una molt bona manera de descriure l’actitud local respecte gent com jo.
        No obstant, no hem d’oblidat que Nova Zelanda és un país construït fa tot just 170 anys. Construït a base de l’assassinat i robatori de terres sense fre d’una colla de nord europeus que es van creure amb el dret de desposseir als natius del que durant moltes generacions havia estat seu.
        Des d’aquell dia, gran part de la societat Maori ha retrocedit significativament en el seu nivell de vida i la seva cultura i idioma han estat marginades fins no fa pas gaire. De fet, el Maori, tot i ser llengua oficial del país, no és obligatòria a les escoles (futur català?) i la poca representació de la “raça” al Parlament, compliquen molt la recuperació del que els Maoris defensen, justament, com a seu.
        Una pena.
        Sigui com sigui, visca Catalunya.

  2. comparteixo totalement el sentiment de’n Freixes, són temps difícils pels catalans amb sentiments. I m’ha agradat el teu missatge a l’ambaixada, m’hagués encantat veure’ls la cara! Ara bé, considera’t fitxat, perquè malgrat sembla que els ha passat desapercebut, ja estàs a la llista negra.
    Bon sant Esteve!

Deixa un comentari

