Exportant Catalunya

Exportar coses materials és “fàcil”. Exportar “menjar raïm a mitjanit d’un any nou” és més complicat. Però aquest ha estat el segon any que he introduït gent no catalana a aquesta tradició tan nostrada. I m’ho he passat pipa. L’any passat va ser el torn dels coreans de la Bora i en Loopy i enguany els afortunats han estat la Xalita, la Kanako i en Brad. Ho heu de provar.

Va ser divertit com els vaig ensenyar el vídeo de les campanades de TV3 i es van pensar que tenien temps de sobre entre campanada i campanada per mastegar, empassar i continuar. Innocents. La pobra Xalita no va acabar de mastegar el raïm fins les 00:05 i la Kanako també va tenir problemes considerables. En Brad semblava que ho hagués fet tota la vida, millor que jo, que em vaig distreure amb el fer de la Xalita. Drama.

Sigui com sigui va ser un cap d’any diferent, tranquil, amb gent amb qui m’ho passo molt bé, sense grans farres, sense agafar cotxes ni taxis suïcides. Fàcil, pràctic, memorable. Aviat us penjo el vídeo de tots nosaltres fent el raïm, molt gran.

De moment, us deixo quatre fotos de la nostra nit.

IMG_1038Clica al foto per anar a l’àlbum!!!

 

Anuncis

Deixa un comentari

