L’arribada d’un crack

Fa 725 dies vaig marxar de Catalunya. Pels més lents contant, dir-vos que això són gairebé dos anys. Sabeu, des de llavors, quants catalans han vingut a visitar-me a Nova Zelanda? Va, quants? Entre tots vull dir… família, amics propers, coneguts, saludats… Què, quants? Quants diries? Aposta! Doncs…. Correcte! Cap ni un.

Doncs bé, l’Albert posarà punt i final a aquesta mala ratxa que tot just ha superat les 100 setmanes. Un valent que fa les maletes i es planta a les antípodes a aprendre anglès i conèixer que renassos hi ha sota de Catalunya. Mentre escric aquestes línies (frase tòpica) l’Albert és a un avió. Fa 13 hores que ha sortit de Barcelona i encara n’hi queden 14 per arribar a Auckland. Sembla molt, però… però… què coi! És molt, ho sé!

Sigui com sigui arribarà aquí mentre vosaltres dormiu com marmotes. Vora quarts de tres  de la vostra fosca matinada. I jo, com a gentleman que el rep amb els braços oberts, no només l’aniré a buscar a l’aeroport, sinó que li faré el lliurament d’una “Capsa de Benvinguda” on hi trobarà quatre coses bàsiques per començar a moure’s per la ciutat.

IMG_9578

Què hi haurà a dins???

Serà divertit tenir-lo per aquestes contrades. El veureu per aquí tot sovint… a no sé que el cabró faci com jo i eviti catalans durant la seva temporada d’estudis… us imagineu?

Per cert, tinc confirmació que està sa i estalvi. Un mail de control des de Singapur en dóna fe:

“On time. Estic a Singapur. Parada abans de partir cap a Sidney. De moment bé. He dormit, menjat, mirat pelis, series…. m’ha tocat al mig. Una merda.”

One thought on “L’arribada d’un crack

  1. jajaja!!!jo també tinc aquesta informació!!!Ja has fet espai a casa pel restform???Un petó wapos!!!
    Norma

Deixa un comentari

