15 hores de feina

Dia avorrit a l’Albion…

6am: No em puc creure que per segon dia consecutiu em llevi a les sis.
7am: Quina son. Què hi fa gent al pub? No tenen casa o què?
8am: Mmmh… més tranquil del que em pensava… això serà fàcil.
9am: Això està més mort que els tigres del zoo de Barcelona.
10am: Tinc gana. I son. I no hi ha ningú. M’avorreixo!!!
11am: Què bo estava el meu esmorzar “mince on toast” (carn picada amb torrades). A la Xalita també li ha agradat el seu, veus què bé!?
12pm: Fot 5 hores que sóc aquí i no he venut ni una escombra.
1pm: Fiu fiu fiu… (so de la meva persona xiulant).
2pm: Netejo els xiclets de sota les taules o què? Nah, és igual.
3pm: He superat l’equador de la meva jornada laboral. Ara ja ve la baixada.
4pm: Guaita, en Brad, la Gift i en Ramon em visiten, ale, els hi dono uns cacauets gratis.
5pm: Tres collons això fa baixada.
6pm: Em fan mal els talons. Com deu ser portar talons…?
7pm: Fa mig dia que sóc aquí. Diners, diners, pensa en els diners Marc…
8pm: Tinc pipi. Per tercera vegada. Passo de beure més aigua com a passatemps.
9pm: On cony és en Justin? Com??? Que comença a les 10??? S.O.S, una hora més!
10pm: La caixa no em quadra, em sobra pasta, m’importa tres pitos. Marxo a casa.
11pm: Què cony faig al bloc que no sóc al llit dormint???

Apa, bona nit.

Anuncis

Deixa un comentari

