Western Springs, Auckland

Batejat per alguns com el Parc de la Ciutadella d’Auckland, Western Springs és un Parc immens situat a 10 minuts amb bus del cor de la ciutat. Western Springs, o “primaveres d’oest” com el doblarien a una cinema en català, és un d’aquells parcs ben verd, rodejat de casetes, farcit amb un llac artificial i annexat al zoo de la ciutat i a un museu. La veritat és que la similitud és evident. No hi ha cap Parlament, però hi ha un estadi que si fa no fa té la mateixa funció.

barcelona - Google Maps - Google Chrome 08062013 105415.bmpGoogle Maps - Google Chrome 08062013 105141.bmp

 

Cal dir que Western Springs és més gran que la Ciutadella (90 hectàrees contra 60) i, d’acord amb la foto satèl·lit, diria que també més verd. Però per mi, el més interessant de la majoria de parcs de la ciutat és el fet que incorporen zona de barbacoa i, per si fos poc, és totalment gratuïta. Bé… gratuïta… va… ho dic… la pago amb els meus impostos!!!

Doncs dilluns passat (3/6), aprofitant que era festa nacional i que un servidor no treballa ni dilluns ni dimarts, vam escapar-nos uns quants vividors fins al Western Springs en qüestió.

Us explicaria que vam dinar allà, i fer el passeig de rigor, i quatre fotos i bla bla bla, però crec que el més important a explicar és el que va passar entre la Jocsana, colombiana, i jo. És senzill, una aposta.

La Jocsana va assegurar que amb un carnet d’estudiant d’LSI (allà on vaig estudiar durant 40 setmanes) ella podia aconseguir un descompte amb el bus. Jo, savi experimentat, la vaig advertir que aquesta informació no era correcte. Ella va insistir en que ho era i jo, coneixedor de la veritat absoluta, vaig proposar una aposta. El resultat, evidentment, em va ser favorable. El càstig per qüestionar el meu coneixement, agenollar-se davant meu en públic i pronunciar les paraules “oh marc, tenies raó, oh marc, tenies raó com sempre”.

Què bé m’ho passo… :)

IMG_0702Clica la foto per veure la resta!

 

Anuncis

Deixa un comentari

